اولین ابزارِ اوس رسول!

بعد از حدود یک سال و نیم که کوییک جان زیر پام تشریف دارن، کف ماشین انقدر آشغال ریخته بود که حالم داشت بهم میخورد. از اونجایی که یک مرد اصیل اصفهانی هستم و علیرغم اصرار بیش از حد آیسا تا این لحظه کوییک رو کارواش نبردم، تصمیم گرفتم خودمم کف ماشین رو جوری تمیز کنم که هیچ کارواشی تو خواب هم نمیبینه.

راستش پراید قبلی رو گاهی کارواش استارواش می بردم. توی کافه ی همین کارواش بود که یک بار که با آیسا رفته بودم، آیسا موهیتو خورد و از اون روز همش میگه بریم کارواش! اما کارواش ها آشغال های زیر صندلی و لبه های کنار صندلی رو هم جارو میکنن عایا؟

میدونین که کجاهارو میگم؟ برای تمیز کردن این فضاها هیچ راهی به ذهنم نمیرسید. سر جارو برقی بهشون نمی رسید و حتی دست هم نمیشد برد. برای همین تصمیم گرفتم صندلی های ماشین رو باز کنم!

کنار صندلی ها یه مهره هست که مشخص بود اگه باز بشه میشه صندلی هارو بیرون آورد و زیرش رو تمیز کرد. اما مهره چه آچاری میخواست؟ من نمیدونستم! با مراجعه به پنج تا ابزار فروشی و تست چند تا آچار، فهمیدم که آچار شماره 14 لازم دارم. در خلال این جستجو:

یاد گرفتم مهره کنار صندلی ماشین من سایز 14 هست!

میدونستم آچاری که این مهره رو باز میکنه میتونه آچار بوکس یا آچار تی باشه ولی:

یاد گرفتم فرق آچار بوکس و تی چیه (قبلا فکر میکردم به تی میگن بوکسی که دسته داره!!!)
آچار تی
آچار تی
ست آچار بوکس که میشه هر سایزی رو به دسته وصل کرد و استفاده کرد
ست آچار بوکس که میشه هر سایزی رو به دسته وصل کرد و استفاده کرد


با خوشحالی اومدم خونه و از اولین آچاری که در زندگیم خریدم رونمایی کردم! البته ابزارآلات خریده بودم قبلا ولی بعنوان اوس رسول، این اولین ابزار بود!

دوست خوب من، آچار تی سایز 14
دوست خوب من، آچار تی سایز 14


با آچار تی عزیزم صندلی هارو باز کردم و زیرش رو تمیز کردم. آخ که چه کیفی داشت!

قبل
قبل
بعد
بعد


اون کنسول وسط هم زیرش کثیف بود و درست جارو نمیشد. کلی بهش ور رفتم تا بطور اتفاقی یاد گرفتم چجوری باز میشه!

یاد گرفتم پیچ کنسول وسط زیر دکمه شیشه بالابر شیشه هاست!!!

و موقع باز کردن صندلی های عقب:

یاد گرفتم کفی صندلی های عقب رو چجوری به شکل صحیح باز و بسته کنم.

صندلی شاگرد رو هم قبل از بستن، دوختم. چون یه تیکه از درز پشتی روکش صندلی پاره شده بود. عصر که شد ماشین تمیز و مرتب و آماده، و من خسته... خسته ولی شاد از اینکه کار خیلی مفیدی انجام دادم و کلی چیز جدید یاد گرفتم، اونم عملی. الان آماده م که هر ماشین کوییکی رو اوراق کنم، زیر صندلی هاش رو تمیز کنم و نوی نو تحویل مشتری بدم!

این حس خسته بودن ولی شاد بودن رو بیشتر از هر چیزی دوست دارم...