NFS


یه حرفِ ان

یه حرفِ اف

یه حرفِ اس

اگه معنی این سه تا حرف رو می‌دونی، تو دوست خوب منی!

دوره دبیرستان بودم که سی دی ان اف اس بین بچه ها دست به دست می‌چرخید. این نصب می کرد فرداش می‌داد به اون یکی تا نصب کنه. و این وسط منی که هنوز کامپیوتر نداشتم، در حسرت روزی بودم که منم امانت گیرنده ی بعدی اون سی دی باشم.

بابام کارگر بود و وضعیت مالی ما تعریفی نداشت. تو مدرسه همه کامپیوتر داشتن بجز من. خواهر بزرگم که تازه سرکار می‌رفت یه بخشی از هزینه رو به عهده گرفت و با التماس های شبانه روزی من، کامپیوتر خریداری شد. فردای روزی که کامپیوتر تشریف آورد به خونه‌ی ما، خراب شدم سر کوشا که سی دی نیدفوراسپید رو بهم قرض بده.

کوشا پایداری، دوستِ خرخونِ هم‌سرویسیِ من که بعدها المپیاد زیست نقره‌ی جهانی گرفتی و الان امریکا استاد دانشگاهی، همین‌جا ازت حلالیت می‌خوام که هرروز تو سرویس ازت می‌پرسیدم چه‌جوری نیدفوراسپید رو نصب کنم و هر روز گیر تازه‌ای داشتم چون تازه کامپیوتر خریده بودم و هیچی بلد نبودم. منو ببخش که وسط تست‌های خفنی که داشتی میزدی از ارور جدید موقع نصب حرف می‌زدم. شاید من اگه مزاحمت نشده بودم بجای نقره، طلای جهانی می‌گرفتی!

خلاصه این‌که بالاخره بعد از ده روز تونستم لعنتی رو نصبش کنم. نصب نیدفوراسپید همانا و گشوده شدن دنیایی از عشق و هیجان در برابر چشمان من همانا.

سی‌دی رو که به کوشا پس می‌دادم، ازش پرسیدم نیدفوراسپید یعنی چی؟ کوشا جواب داد: یعنی عشقِ سرعت!