زیرا صفحات شعر، در تمنای عطر تو هستند...

اینجا بنشین،

کوله بارت را چند لحظه‌ای زمین بگذار،

و اجازه بده دلی سیر نگاهت کنم.

آنگاه که مطمئن شدم در خاطرم زنده می‌مانی،

آنگاه که خستگیت رفع شد،

آنگاه،

آنگاه اگر خواستی دوباره به راهت ادامه بده.

تا هر لحظه که اینجایی،

بگذار از خاطره‌ی کنار تو بودن نقاشی بکشم،

بگذار تا پدیدار تو را به شعر درآورم

و بگذار این لحظه‌های کوچک کنار تو بودن ابدیت یابند؛

چون می‌خواهم این لحظات را

به گلبرگ‌هایی تبدیل کنم

تا لا به لای دفتر شعرم قرارشان بدهم،

زیرا صفحات شعر،

در تمنای عطر تو هستند...

طه رضوی | بهار سال 99

منتشر شده در تاریخ 26 مرداد 1401 از وبسایت virgool.io


واضحه که یک هنرمند، نویسنده یا شاعر در ایران، راه سختی رو برای گذرون زندگی انتخاب کرده، چون شیرینی خلاقیت در هنر یا ادبیات انقدر براش زیاد بوده که سختی‌های مسیر رو به جون بخره.
اگر علاقه‌مند به قلم من هستید، باعث افتخار منه که با هم همراه بشیم و در این مسیر از من حمایت کنید.
شاید بپرسید: چجوری؟ دو تا راه واسه حمایت کردن از قلم من وجود داره، یکی اینکه با معرفی و به اشتراک گذاشتن نوشته‌ها بین دوست‌ها و آشناهاتون کمک به خوانده شدن بیشتر قلم من کنید، یکی دیگه هم حمایت مالی از طریق لینک‌های زرین‌پال که در پروفایل زیلینک خودم قرار دادم:
مشاهده لینک‌های حمایتی زرین‌پال از طریق پروفایل زیلینک طه رضوی: (Click Here)

ممنون از حسن توجهتون،
با من همراه باشید.