من در میان دستانم برایت خانه‌ای ساخته‌ام...

دست در دست تو در دامن عشق،

گام برداشتیم و گل احساس را بوییدیم،

مست و سرخوش‌تر از خوشحالی یک کودک،

چشم در چشم هم جوانه‌زنان روییدیم.

گلِ عشقِ همیشه بهارت و بوی شیرینش،

بوی باران و خاک تازه نمِ تابستانی،

طعم عنابی چشم‌های زیبایت،

به درستی تحقق آرزومندانه‌ترین رویای من است.

من در میان دستانم برایت خانه‌ای ساخته‌ام،

هر کجا از سرمایِ نفس‌ِ آدمیان خسته شدی، به خانه بیا،

خانه‌ای سرشار از گرمای عشق خودت،

و سپس بغلم کن که این آغوش،

منتظر دیدن رقص پیچ و تاب موی همچو رقاص تو است...

طه رضوی | تابستان سال 98

منتشر شده در تاریخ 17 شهریور 1401 از وبسایت virgool.io


واضحه که یک هنرمند، نویسنده یا شاعر در ایران، راه سختی رو برای گذرون زندگی انتخاب کرده، چون شیرینی خلاقیت در هنر یا ادبیات انقدر براش زیاد بوده که سختی‌های مسیر رو به جون بخره.
اگر علاقه‌مند به قلم من هستید، باعث افتخار منه که با هم همراه بشیم و در این مسیر از من حمایت کنید.
شاید بپرسید: چجوری؟ دو تا راه واسه حمایت کردن از قلم من وجود داره، یکی اینکه با معرفی و به اشتراک گذاشتن نوشته‌ها بین دوست‌ها و آشناهاتون کمک به خوانده شدن بیشتر قلم من کنید، یکی دیگه هم حمایت مالی از طریق لینک‌های زرین‌پال که در پروفایل زیلینک خودم قرار دادم:
مشاهده لینک‌های حمایتی زرین‌پال از طریق پروفایل زیلینک طه رضوی: (Click Here)

ممنون از حسن توجهتون،
با من همراه باشید.