این پرسشنامه هه...

بچه هاااا..

سلااام

باید یه چیزی بنویسم دیگه نه؟...

(وی موبایلش در تعمیرگاه به سر میبرد و مجبور است به هر نحوی خویش را سرگرم کند!)

1_ سلام خوبی؟

عالیم فرزندم،عالی!

2_ هویج یا کرفس؟

جانم به جان هویج جان بسته بخدا...

3_ قورمه سبزی یا پیتزا؟

پیتزا بیشتر میچسبه...

4_ کفش کتونی یا چرمی؟

کتون گیگیلی من@-@

5_ چشمات چه رنگیه؟

رنگی نیست

خلقت خدارووووو_ولی مگه قهوه ای رنگ نیست؟:/
خلقت خدارووووو_ولی مگه قهوه ای رنگ نیست؟:/


6_ اگه قرار بود یکی از عزیزانتو با زجر بکشی چه کسی رو انتخاب میکردی؟

از اونجایی که بیش از حد از خود گذشته ام(اهم) قطعا خودمو...

براش یه سناریو قشنگ هم مینوشتم...

7_ به نظرت چرا توی ایران به دنیا اومدی؟

تا اون چیزی که نیاز داره رو بهش برسونم..

8_ نظرت در مورد ترکیب موی فرفری و گل آفتابگردون چیه؟

حس نوستالژی خاصی داره..

نمیدونم،زیاد کنار هم دیدیمشون،شاید هم ندیدیم..

ممکنه متفاوت ترین و عجیب ترین زوج دنیا باشن؟

9_ چرا این پروفایلو انتخاب کردی؟

دم دستم بود خب...

10_ حاضر بودی توی یه استخر با تکه های ژله شنا کنی یا آب شکر غلیییظ؟

توی آب شکر غلیظ غرق میشم...بدنم هم حالت چسبندگی میگیره..در نتیجه اولی

11_ کثیف ترین رازت چیه؟ (( میتونی نگی))

میتونی نگی رو انتخاب کنم کثیف تر میزنه نه؟

مهم نیست...

12_ حاضری پلو ملخ بخوری یا اسپاگتی کرم فرزندم؟

فرزندم شما تهیه کن بزار جلوم تا منم انتخاب کنم...(من بدتر از اینا هم وارد معده بدبختم کردم:))

13_ قیافت شبیه چه حیوونیه؟ ((بلا نسبت!))

حیوون تر از خودم؟(بلانسبت!)

14_ چرا هیچکی به خرمالو اهمیت نمیده؟

سوال رو انکار کرده و بی جواب میگذارم!

15_ آخرین امتحانی که گند زدی چه امتحانی بود؟ ((چند شدی?))

ریاضی ترم،14 هاهااااا

16_ اگه جنسیتت برعکس میشد چه اسمی رو برای خودت انتخابی میکردی؟

یه اسم مستعاری داشتما،یادم نیست امیر بود یا نیما...

17_ ریاضی چه رنگیه؟

سیاه سفید با رگه های آبی

18_ نگین چه رنگیه؟ ((از آویشن به خاطر کش رفتن این سوال عذر میخوام))

بچه هل من یه بدبختیم که بابای دوست صمیمیش رو با دایی بابای خودش اشتباه گرفته...سو از این سوالای شناختی نپرسید خواهشا....

19_ اولین چیزی که با گفتن کلمه *خواب* به ذهنت میرسه چیه؟

آرامش به قیمت اتلاف وقت...

20_عدد مورد علاقت؟

7

---------------------------------------------

جان من جرات حقیقت و پرسشنامه پر کردن با شما خیلی بیشتر از بازیای زمان مدرسه حال میده(شایدم من خل شدم..)

دوستتون دارم...فهلا!