باز هم یک پرسشنامه قدیمی


  1. خفن ترین امتحانی که دادید؟نمیدونم شاید زبان
  2. بالا ترین نمره تا الان؟۲۰از ۲۰
  3. ایا شما هم زیر فشار درس و مشق له شدید؟شاید بعضی وقتا تو دوره دبستان
  4. از چه درسی خوشتون میاد ؟نگارش و زبان
  5. از چه درسی بدتون میاد ؟مطالعات خیلی حجیمه
  6. مشق نوشتن یا ننوشتن ؟ (خدایی این چه سوالیه ؟) ننوشتن
  7. خل ترین همکلاستون کیه ؟ چرا ؟نمیدونم خیلیا...
  8. دست خط تتون چجوریه؟ مثل من ناجوره یا خوب مینویسید ؟خوبه بدک نی..
  9. معلم چه درسی رو دوست دارید ؟ چرا؟خانم عین معلم نگارشمون چون گرم و صمیمی بود با همه مون و از معدود کسایی تو اون مدرسه بود که من رو خیلی دوست داشت مشخصا امسال هم یا فارسی با اون میوفتیم یا نگارش... و همینطور خانم کاف معلم مطالعاتمون(از درسش بدم میاد ولی از معلمش خوشم میاد😊)که فک کنم امسال نیستش چون اونم مثل خانم عین با بچه ها جور بود و خانم میم معلم ورزش مون که بعدش رفت از مدرسه مون اون خیلی شوخ و مهربون بود و مارو خیلی دوست داشت
  10. معمولا وقتی امتحان دارید چقدر درس میخونید ؟اونقدر که باید بخونم البته فقط وقتی امتحان دارم می خونم اما نمره هام خوب میشن
  11. توی چه درسی خوبید؟زبان،عربی،قرآن و یه کم هم فارسی
  12. توی چه درسی همیشه گند میزنید ؟تو هیچ درسی تاحالا گند نزدم اما ریاضی رو چون امسال دبیر مون خوب نبود نیم ترم اول ۱۵ شدم نیم ترم دوم هم ۱۶و نیم
  13. کلاس مجازی یا حضوری؟حضوری
  14. از اون بچه هایید که خیلی تو کلاس حرف میزنید یا اونایی که خیلی اهمیتی نمیدید چی داره میشه ؟فک کنم دسته دوم
  15. مسخره ترین چیزی که تا حالا توی مدرسه شنیدید؟ شایعه ای که کلاس ششم برای یکی از همکلاسی هام درست کردن
  16. سر کلاساتون میاید ویرگول؟ من نقض قانون نمی کنم و سر کلاس تا حالا گوشی نیاوردم😑😑
  17. چند تا دوست پیدا کردید تو مدرسه ؟ از اول دبستان تا حالا ۴تا اولی سین بود که کلاس سوم همکلاسیم شد و با هم آشنا شدیم که الان با هم بد هم هستیم دو تا دیگه هم ره و میم بودن که کلاس ششم باهاشون آشنا شدم که بهترین خاطره هارو با اونا دارم اما همکلاسیم نبودن کلاس چهارم بودن وقتی رفتم هفتم مدرسم از اونا جدا شد و دیگه ندیدمشون بعدی هم باز سین بود که کلاس هفتم(سالی که گذشت)باهاش آشنا شدم دوستی مون یه ذره ضعیف بود اما شاید امسالم دوستی مون بمونه نمیدونم
  18. مشق یا امتحان ؟امتحان🙃
  19. بد ترین امتحانی که تا الان دادید و توش گند زدید؟ریاضی میان ترم نیم ترم دوم