# صندلی داغ

اگه بدنت انسان بود و سرت حیوون، دوست داشتی سر کدوم حیوون باشه؟
جغد! با چرخش 360 درجه رو معلما رو کم کنم??

غذای مورد علاقت چیه؟
مرغ سوخاری ?

از کدوم غذا ها بدت میاد؟
زیادن، فقط بگم که فسنجون و ته چین و زرشک پلو سر لیستن!

بچگی دوست داشتی چی کاره بشی؟
مخترع?(خدایی استعداد هم داشتم، که البته به فنا رفت) و خواننده?

به چه کشور هایی سفر کردی؟
هند و ترکیه

بهترین اتفاق هفته پیش چی بوده؟
چه دونم :/

کدوم روز هفته رو بیشتر دوست داری؟
سه شنبه :)

کدوم قسمت از روزو دوست داری؟
شب قبل خواب یا موقع خواب

دوست داری تا آخر عمر چند ساله باشی؟
26 نمی دونم چرا ولی این سن رو دوست دارم، البته یه دلیل دیگه شم اینه که حس می کنم قبل 30 سالگی دار فانی رو وداع می گویم???

از چه ورزشی خوشت میاد؟
تیر اندازی، سوار کاری، کل ورزشای رزمی?

دوست داری چجوری بمیری؟
در اثر سقوط آزاد یا بخوابم بیدار نشم :))

اگه می‌تونستی در زمان سفر کنی چیو تو تاریخ تغییر میدادی؟
اگه می تونستم تو زمان سفر کنم گذشته رو بی خیال می شدم می رفتم حدودا نیم هزاره بعد:)

دوست داری چه حیوون خونگی داشته باشی؟
یه سگ ژرمن شپرد نانازی به اسم جک?


کدوم آدمای مشهورو از نزدیک دیدی؟
همچین شانسی نداشتم تا حالا?

کنسرت کدوم خواننده ها رفتی؟
هیچ کس

اگه با چهار تا آدم معروف دوست داشتی تو یه رستوران شام بخوری چه کسایی رو انتخاب می‌کردی؟
دارم روش کار می کنم هنوز???

دوست داشتی تو کدوم کشور به دنیا میومدی؟
آلمان یا آمریکا یا کانادا

دوست دازی تو کدوم کشور زندگی کنی؟
آلمان یا آمریکا یا کانادا?

بهترین خاطرت؟
چه کسی داند ؟

بدترین خاطرت؟
جواب سوال قبل واسه این یکی هم صدق می کنه

اگه می‌تونستی ذهن یه نفرو بخونی کیو انتخاب می‌کردی؟
اسی?✋?

دوست داری به کدوم سیاره سفر کنی؟
مریخ رو بسیار می دوستم ?

موفق باشویـــــــــــــــــــــــد :))


و

همین دیگه

ختم جلسه ?