پرسشنامه دور افتاده...

https://vrgl.ir/qt9sy

1.کتاب می‌بری تا بخونی یا دفترخط‌دار تا بنویسی؟ کتاب
2.یک موضوع رو انتخاب کن که توی جزیره اصلا به ذهنت نیاد: کله پاچه
3. کاسه می‌بری یا بشقاب؟ کاسه
4.چادر - بدون کفی - می‌بری یا زیرانداز؟ چادر
5.بالشت می‌بری یا پتو؟ پتو
6.اسپیکر می‌بری برای آهنگ گوش دادن یا مانیتور برای فیلم دیدن؟ مانیتور
7.چه آلبومی رو به‌عنوان تنها آلبومی که می‌تونی توی جزیره گوش بدی انتخاب می‌کنی؟ نمی‌دونم
8.چه سریالی رو به‌عنوان تنها سریالی که می‌تونی توی جزیره ببری انتخاب می‌کنی؟ وینچنزو یا شایدم آقای ملکه
9.چه مجموعه‌کتابی رو به‌عنوان تنها مجموعه‌ای که می‌تونی توی جزیره ببری انتخاب می‌کنی؟ مجموعه که نمی‌دونم ولی تمامی جلدای داس مرگ یا هم کتاب های وحشت ?
10.می‌ری به جزیره‌ای که خیلی سرده یا جزیره‌ای که خیلی گرمه؟ اومم گرما رو واقعا نمیتونم تحمل کنم ولی زیاد لباس پوشیدن هم نمت تحمل کنم پس گرم ?
11.می‌تونی فقط یا خانواده رو همراه خودت ببری یا دوستات. کدومشونو انتخاب می‌کنی؟ صد در صد دوستام
12.می‌تونی فقط یکی از دوستات رو همراه خودت ببری، اون دوست کیه؟ دوست خیلی صمیمیم حالا اگه ۳ نفر رو بتونی چی؟ سه تا از با جنبه ترین دوستام?که یکیشون همون دوست صمیمیمه
13.می‌تونی فقط یکی از اعضای خانواده رو همراه خودت ببری، اون عضو کیه؟ نوه عموم ?حالا اگه ۳ نفر رو بتونی چی؟ نوه عموم ، دختر عموم ، دختر خالم
14.می‌تونی یک گیاه همراه خودت ببری تا اونجا پرورش بدی و تمام مدت می‌تونی از فروارده‌ها یا خود اون گیاه بخوری. اون گیاه چیه؟ گندم
15.می‌تونی یک حیوون انتخاب کنی تا تنها نمونی. حیوونی که انتخاب می‌کنی کیه؟ سگ و چرا اون حیوونو انتخاب می‌کنی؟ چون میتونه محافظ باشه و کمکم کنه اگه گم شدم تو جزیره
16.فقط می‌تونی ۳ تا از وسایلت رو ببری. اون وسایل چه وسایلی‌اند؟ گوشیم ، صفحه خورشیدی برای انرژی و برق و .. ، کلی سیم و کابل
17.فقط می‌تونی ۲ دست لباس ببری. دست‌هایی که می‌بری رو توصیف کن. هر دو دسته نخی و خنک و ساحلی ?
18.عینک آفتابی می‌بری یا کلاه آفتاب‌گیر؟کلاه
19.کرم‌نرم‌کننده می‌بری یا ضدآفتاب؟ ضد افتاب
20.اولین کاری که اون‌جا رسیدی می‌کنی چیه؟ دنبال غذا میگردم ? شایدم یه جا برای سر کردن شب
21.کلا روزات رو چطوری می‌گذرونی؟ اولش سعی میکنم ماجراجویی کنم و ببینم کسی رو پیدا میکنم و کل جزیره رو عین کف دستم بشناسم و خوش بگزرونم و بعدش سعی میکنم یه دم و دستگاه خفن تو بهترین منطقه جزیره برا خودم بسازم ?
22.وقتی می‌گم شنبه یاد چی میوفته؟ یکشنبه چطور؟ با گفتن اسم روزهای هفته یاد چه کلماتی میووفتید؟ تک به تک بنویسید. شنبه یاد امتحان و یکشنه یاد بازم امتحان و کلااا یاد درس و امتخان میوفتم ?