پرسشنامه لالای لای?

  1. اگه قرار بود شخصیتی از فیلم و کتاب ها انتخاب میکردید و باقی زندگیتتون همون شخصیت می بودید، اون کی بود؟ بدون شک انولا هلمز و با جودی ابوت. با انولا که به عالمه شباهت هم دارم?
  2. کراش هاتون کیان؟ ( در ضمن اگه فقط رو یکی کراشید اسم همون یکی رو بگید. ممـــــنان) فعلا رو کسی کراش نیستم
  3. وقت هایی که حوصلتون سر میره و دیگه هیچ کاری واسه انجام دادن ندارید، به چه چیزی پناه میبرید؟ مثل همیشه موسیقی و خیالپردازی
  4. چه کاری رو که خیلی واستون خوشایند بوده، قبلاً انجام می دادید ولی الان به خاطر شلوغ شدن سرتون انجام نمیدید؟ هری پاتر دیدن. هر روز صبح از اول شروع میکردم دیدن. واییی چقد دلم تنگ شد. شاید زودتر یه قسمت ببینم
  5. با چه آهنگ/آهنگ هایی حال می کنید؟ اممممم خیلی آهنگا. در حال حاضر با اهنگ "گل گلخونه" ی عارف. با اهنگ "کل دنیامی" معین. اهنگ "امتحان" بانو مهستی. اهنگ "خالق" معین. و...
  6. اگه بهتون میگفتن فقط ۲۴ ساعت دیگه زنده هستید، تو اون ۲۴ ساعت دوست داشتید وقتتون رو با کی بگذرونید؟ دوستای ویرگولیم :)
  7. بین بچه های ویرگولی، از رفتن کدومشون خیلی بیشتر از بقیه ناراحت شدید؟ مسیح
  8. اگه صبح بیدار بشید و ببینین جنستون عوض شده (مثلا اگه پسر باشید دختر شدید و اگه دختر باشید پسر شدید) اولین کاری که می کنید چیه؟ به روی شکم میخوابم ببینم چجوریه??
  9. غذای مورد علاقتون اسمش چیه؟ پیتزا
  10. از چه درسی متنفرید؟ (مبحثش هم اگه دوست داشتید بگید)کلا از درس
  11. بهترین پستی که تو ویرگول خوندید چی بوده؟ (لینکش هم میتونید بذارید) خیلی زیادن. شاید صد تا. پس ولش.
  12. من چه جور آدمی ام؟ (هر جوابی بدید قبوله ?) ب خدا همین الان فالوت کردم?
  13. فیلم و انیمیشن مورد علاقتون چیه؟ من کللللللا عاشق انیمیشنم. پس باید بگم انیمیشن های مورد علاقم: هتل ترانسیلوانیا ها، روح، لوکا، کوکو ، اژدهای ارزو، رایا و اخرین اژدها و... فیلم: انولا هلمز
  14. کتاب مورد علاقتون موضوعش چی هست؟ و اسمش چیه؟ هری پاتر ها. موضوعشم که همه میدونین.
  15. بین «کار» و «عشق» کدوم رو انتخاب می کنید؟ شاید هر دو یکی باشه.
  16. دوست داشتید تو چه کشوری به دنیا میومدید؟ایران، ایران، ایران. ولی اگه منظورت اینه که به هیچ عنوان ایرانی نبود یا نمیشد، آمریکا
  17. خواننده ی مورد علاقتون کیه؟ امممم ندارم. اهنگ های مورد علاقه دارم فقط.
  18. بازیگر مورد علاقتون کیه؟ شاید میلی بابی براون?
  19. دلتون میخواست موقع به دنیا اومدن جنس مخالف باشید؟ و چرا؟ (مثلا اگه پسرید می شدید دختر و اگه دخترید می شدید پسر) خیر. همینجوری که هستم رو بیشتر دوست دارم.
  20. وقت هایی که تنهایید، دوست دارید کی بیشتر باهاتون صحبت کنه و از تنهایی درتون بیاره؟ خدا