پرسشنامه ی یک عدد من!

۱.زندگیتان را در هشت کلمه توصیف کنید.

کنکور،کنکور،کنکور،کنکور،کنکور،خواب،غذا،غُر


۲.شعار یا ضرب‌المثلتان چیست؟

برای چیزی که ده سال دیگه یادت نمیاد غصه نخور


۳.چه توصیفی از شادی حقیقی دارید؟

عدم سکون و حرکت حتی با سرعت مورچه،لذت بردن از مسیر،رویابافی شبیه آن شرلی،خانواده ی بزرگ و صمیمی


۴.بزرگترین ترستان چیست؟

چیزی که من می خوام خلاف خواست الهی باشه و اینکه بخوام به کسی کمک کنم اما بیشتر بهش آسیب بزنم(ha)


۵.اگر می‌توانستید در این لحظه هرجای دنیا در کنار هر کسی که دلتان می‌خواست باشید، کجا و چه کسی را انتخاب می‌کردید؟

رو به روی آستان مقدس کعبه در کنار امام زمان (عج)


۶.موردی هست که از انجام دادنش خیلی پشیمان باشید؟

کسی هست که نداشته باشه؟من آدم پرحرفی ام از خیلی از حرفام پشیمونم،مخصوصا با یه درونگرای بیش فکر که هر حرف الکیمو مدت ها تحلیل می کرد. واقعا باید درس سکوت یاد بگیرم!


۷.کدام شخصیت زنده را بیش از همه تحسین می‌کنید؟

خودم 😐😂،صومعه(نام خانوادگی یه انسانه)،سائر،مهتاب

نمی خوام یه آدم بزرگ رو بگم به ذهنم نمیرسه😐


۸.بزرگترین موفقیتتان چه بوده؟

تاب آوری یک ساله برای کنکور، شبیه همکلاسیام نشدم حتی وقتی خندیدن این برای منی که عادت کردم نظر مثبت همرو جلب کنم خیلی ارزشمنده.


۹.بزرگترین عیبتان چیست؟

پرحرفی و زودجوشی ان شاءالله خدا هدایتم کنه،میگن مغرور هم هستی اگه هستم خدا هدایتم کنه!


۱۰.بهترین ویژگیتان چطور؟

شور و شوق زندگی توی دوره ای که همه افسرده شدن،تلاش برای عمیق نگاه کردن به مسائلی که کسی حوصلشونو نداره.


۱۱.اگر می‌توانستید یک فرد یا موجود دیگری باشید، چه چیزی را و چرا انتخاب می‌کردید؟

دوست ندارم😐من از انسان بودن راضیم😅ولی اگه به انتخاب باشه مهد کودک رو انتخاب می کنم جایی که همه شادن بوی زندگی میده😇


۱۲.پررنگ‌ترین ویژگی‌ای که از شما به چشم می‌آید؟

به نام خدا "روی مخ"،کسی که روز برفی تنها موجود زنده ی توی کلاسشونه،کسی که به معلم اصرار می کنه درس بده و امتحان بگیره،کسی که به دبیر فلسفه که با ارفاق بهش بیست داده میگه نمره ی واقعیمو می خوام!

شاید بهش بگید خودشیرینی ولی نظم و انضباط از ارزش های منه.


۱۳.چه چیزی بیشتر از همه کفرتان را در می‌آورد؟

افکار سطحی و غیرمنطقی همه گیر،کلا آدمایی که برای هر کاری وقت دارن جز فکر کردن کفرمو در میارن😕


۱۴.سه ویژگی شخصیتی که برایتان خیلی مهمند؟

ایمان،تقوی،عمل صالح😃

جدی اگه بخوام بگم،ایمان،حق پذیری،اهل مطالعه بودن


۱۵.توصیه‌تان به دیگران؟

دیگران باید به من توصیه کنن! من چیکاره ی عالمم به دیگران توصیه کنم؟

فرزندانم بکوشید تا بجوشید😐😂