چه می‌کنه این بازیکن⁦✌️⁩?

امروز یه پنجشنبه خیلی خوب بود. توی سومین روز کاری شرکت جدید یه بازخورد مثبت از مدیرم گرفتم. وقتایی خیلی خوشحالم واقعا همه چیزای مثبت رو جذب می‌کنم. احساس میکنم اون روزا مثل آهنربا می‌شم. درخشان و جذاب (اینجاس که مغزک وارد میشه میگه بابا اینقد نباف??).

باشه بابا. خب داشتم میگفتم، شاد و شنگول تو مسیر خونه بودم که با سه وروجک نفس دلربا آشنا شدم. آخ آخ نگم براتون چقدر من ذوق مرگ شدم.

بچه‌های من ⁩از چپ خارک، رنگک و کاجک
بچه‌های من ⁩از چپ خارک، رنگک و کاجک

بعععععله امیدای زندگی من، سه تا بچه قد و نیم قد، آخ که من دورشون بگردم، خریدم باهم محل کار جدیدمو آباد کنیم.?

بازاریابی محتوایی جو پولیستی
بازاریابی محتوایی جو پولیستی

امروز هم تصمیم گرفتم این عزیز (بازاریابی محتوایی جو پولیستی) که بالا عکسش رو میبینین شروع کنم به خوندنش. حتما چیزایی که یاد گرفتم رو براتون اینجا میگم.