چی شد که ما آدم ها به اینجا رسیدیم

دریغ از یه ذره انسانیت، میگن دوستت رو تو غم بشناس دشمنت رو تو خوشی (مغزک میگه باز تو شروع کردی به ضرب‌المثل گفتن های برعکس ??، لعنتی من همیشه ضرب‌المثل ها رو برعکس میگم نمیدونم الان درست گفتم یا نه). تو این روزای کرونایی چقدر آدم ها که سو استفاده میکنن.

امروز یه بسته ماسک خریدم اونم از کجا؟ داروخانه. خیر سرمون منبع قابل اعتمادمون تو این روزا داروخانه س??. پوووووووف. قرار بود ماسک سه لایه با دوام باشه. چشمتون روز بد نبینه رفتم خونه باز کردم دیدم یه لایه هم به زور داره. بندهاش که به مو چیه به بادی بند بود، میخواستی بزنی، پاره بود. کج و کوله هم بودن.

یا چند وقت پیش که ویدئوهای ماسک های بازیافت رو میاوردن تو بازار رو میدیدم، واقعا برق از سرم پرید. چند وقته مدام با خودم مرور میکنم چی شد که اینجوری شد؟ ما آدم ها قراره تا کجا بریم؟ تا کی قراره درحق هم نوع خودمون ظلم کنیم؟

وقتایی که اینجور مسائل بهم میریزه اونقد ذهنم آشفته میشه که دیگه تا ساعت ها میرم تو لاک خودم و به این انسانیت گم شده فکر می‌کنم.

هیععععع به امید روزی که همه باهم بتونیم انسانیت گم شده خودمون رو برگزدونیم. به اون روزایی مثل بچگی هامون در اوج بچگی حتی به کوچیکترین مسائل اطرافمون توجه میکردیم. مواظب همدیگه بودیم.

بیاین از خودمون شروع کنیم. مراقب همدیگه باشیم.⁦❤️⁩⁦✌️⁩