صفر یا یک

هی تو یا موفق میشی یا نمیشی. تهش میرسه به اینکه یا درستو میخونی یا نه.

عجب استرس خفن ناکی. نمیخوام براش راه حل بدم. فقط میخوام چیزایی که دربارش تو ذهنمه رو بگم.

فقط میدونم یه بخشیش درسته . صفر یا یک میگه؛ من بدرد نخورم اگه درسم خوب نیست، من غمگینم اگه یه همچین اتفاقی افتاده، من میتونم اگه بخوام، من احمقم اگه حل نکنم. بطور کلی صفر یا یک میگه اشتباهه اگه اشتباهه. درسته اگه درسته .

کجا استفاده میشه؟ توی یه دنیای صفرو یکی با قانونای صفرو یکی . دقیقتر جاهایی که هدف ما رسیدن به یک چیز اعلاس که بدون اون قطعا زندگی یه عالمه چیزش کمه .

چه تاثیری روی من میگذاره؟

انگیزمو میکشه.

یسری چیزا لم زندگین .به بیان ساده من طبق یه سری فرضیات زندگی، دارم زندگی میکنم؛ مشکل من چیه تطابق نداشتن این فرضیات با وجودیت من، مشکل بعدیم چیه اینه که "من نمیدونم"""

در نهایت به چی میرسم؟ خب با فرض گیری اشتباه جوب میزنم ولی بیشتر درباره سواله میفهمم.


بیا رنج بکشیم"