پیشنهاد خوب به شبکه من و تو

شبکه من و تو صرفا برنامه و هدفی را دنبال میکنه که به نفع  شبکه خودش بوده و مشخصا منافع کسی دیگر براش مهم نیست بطوریکه چند تا خانم  و اقا خوش تیپ هست که باهم ازدواج هم کردن و خونواده دار شدند و چنانکه دقت بشه اکثر برنامه خبری مجری برنامه ها خودمانی بوده و &quot تو &quot یی  نیست لیکن  فقط خودشون باهم خوش میگذرونند  و از همه بیشتر لذت میبرند و حقوق های خوبی هم از طریق ساپورت مالی  اسذائیل ، عربستان ، امریکا و فرانسه و غیره میگیرن بنابراین اهداف این کشورها را در نظر دارند که نتیجه اش تحمیل خسارات به کشور ایران بوده  بر این اساس گفتیم تعارف را بذارن کنار و خجالت نکشن ، راحت باشن و  پیشنهادی خوبی داشته و انهم  تغییر کانال &quotمن و تو &quotبه &quotمـن و ما&quot دادیم که انشا... اگر اسرائیل و عربستان و امریگاو انگلیس و ..... قبول کنند برای راحتی خودشان نام شبکه هم تغییر میدن
تغییر نام شبکه من و تو به شبکه من و ما
تغییر نام شبکه من و تو به شبکه من و ما