این افراد انتشارات آموزش اسکیما را دنبال می‌کنند:

zil.ink/jooyan SEO, Psychology, Blogging | ENFJ
سلام
امیر حسین افشار-مهندسی مکانیک-ارشد mba دانشگاه تهران-ناشر-مولف-مدرس
متخصص سئو در شرکت کشتیرانی دروازه طلایی نور
من معماری خوندم و عاشق نوشتن هستم. احساس می‌کنم بیشتر از هر زمان دیگه‌ای با نوشتن، میشه مفید بود و احساس خوب رو انتقال داد. راستی خوشحال میشم به صفحه اینستاگرام منو تیمم (aryanegaaran) بپیوندید.
من چی می‌نویسم؟ ♞ محتواهایی که هدفم از اون‌ها، غنی‌تر کردن وب فارسی است. معمولا حوزه تاریخ و جامعه‌شناسی ✪ محتواهایی در حوزه تحصیلی و تخصصی خودم: مارکتینگ، مدیریت و وب ✍ نمونه‌کارهام
یاد گرفتن اولین چیزی هست که بهش علاقه دارم. حتی اگر توی کارت درجه یک باشی، باز هم باید از افراد متخصص در حوزه خودت یاد بگیری. یاد بگیریم و یاد بدهیم
دنیا حبیبی هستم و اینجا قرار در ارتباط با موضوعات مختلف و حوزهخ ای جذاب تولید محتوا کنم براتون
شیرینی فروشی تات لی tatle.ir در شهرقدس پخت انواع کیک ها و شیرینی های زیر به صورت تخصصی فعالیت داشته و مدت زیادی می باشد که به این فعالیت مشغول هستیم. پخت کیک تولد پخت کیک عروسی پخت