آشنایی با زهرا سادات بحری، نامزد انتخابات صنفی ۱۴۰۰ علوم ریاضی

سلام به همگی

احتمالا من رو با نام باران بحری بشناسید. ورودی 98 علوم کامپیوتر هستم.

تجربه‌‌ام از حضور در محیط‌های اداری و رسمی اینه که معمولا مشکلات کوچیک و نه چندان جدی با صرف انرژی کمی حل می‌شن. پیگیری و بعضا سماجت می‌تونه نقش موثری داشته باشه، که بچه‌های صنفی عموما در این بخش کار پررنگ دیده می‌شن. هرچند خیلی کارها بیشتره.

توجه کنید که مشکلات بزرگ و ریشه‌دار خیلی بیشتر از شورای صنفی نیاز دارن به حل. گرچه برداشتن حتی یک قدم در راستای بهبود چنین مشکلاتی می‌تونه باعث اتفاقای بزرگی بشه اما به هیچ‌وجه توی زمان کم یکی دو ترم چشمگیر نخواهد بود. البته همین پیگیری شاید در صحبت کردن ساده به نظر برسه ولی می‌تونه حقیقتا طاقت‌فرسا باشه خصوصا اگر طرف مقابل تمایل به همکاری نداشته باشه.

یک سری مشکلات هم هست که شاید بیشتر بچه‌های علوم کامپیوتر باهاش گریبان‌گیر باشن، مثل ارائه نشدن خیلی دروس و از طرفی اجازه برنداشتن‌شون از دانشکده مهندسی کامپیوتر.

و یک کار خیلی مهم هم ادامه این روند منتشر شدن توضیح دروس هست که نتیجه تلاشای بچه‌های قبله و خیلی خوبه که ادامه داده بشه. خیلی هم جای پیشرفت داره.

فکر می‌کنم (و البته امیدوارم) که دانشگاه به زودی حضوری می‌شه و همین دغدغه‌های جدید با خودش به همراه داره، و البته تو دانشگاه حضوری دست آدم خیلی بازتره برای برنامه چیدن یا ...

مواردی که بالا ذکر کردم بخشی از کارهایی هست که به نظرم به عهده اعضای شورای صنفی هست و امیدوارم بتونم به بهبودشون کمک کنم.

سپاس بابت خوندن این متن!