آشنایی با سید امیر پارسا حسینی، نامزد انتخابات صنفی ۱۴۰۰ علوم ریاضی

سلام. سید امیر پارسا حسینی نیری دانشجوی ریاضی ۹۸ هستم. راستش تا به حال فعالیت دانشجویی خاصی نداشتم. انگیزه ابتدایی من برای کاندیدا شدن، به حد نصاب رسیدن تعداد کاندیداها بود و این موضوع نیز به خاطر اهمیتی است که برای صنفی قائل هستم.

مشکلاتی رو که دوست دارم اگر عضو صنفی بشم پیگیرشون باشم چند مورد هستند. اولین مورد که به نظرم مهم‌تره اینه که بعضی اساتید روند کلی درس و بارم بندی رو ابتدای ترم دقیق مشخص نمیکنن و این، کار رو برای دانشجو سخت میکنه. مشکل بعدی هم اینه که پیگیری بشه دروسی که میان ترم دارن نمراتشون قبل از مهلت حذف اعلام بشه تا دانشجوها راحت‌تر برای حذف تصمیم بگیرن. و آخرین مورد هم اینه که از اونجا که دانشکده ما چارت خیلی مشخصی نداره، طی یه سری برنامه‌ها بچه‌های ورودی رو با فرم تطبیق دانشکده آشنا کنیم تا بهتر بتونن درس‌ها رو مطابق با علاقه‌شون اخذ کنن. همچنین درس‌هایی که بیشتر مخاطب داره رو پیگیری بشه که به صورت مرتب ارائه بشن تا دانشجو‌ها راحت‌تر بتونن برنامه‌ریزی کنند.

در آخر هم به نظرم خوبه یه برنامه‌ای ترتیب داده بشه تا کلا دانشجو‌ها با صنفی بیشتر ارتباط داشته باشن و این به پیشرفت صنفی خیلی کمک می‌کنه.

در مورد خودم اگه بخوام بگم آدم مسئولیت‌پذیر و پیگیری هستم. البته که در این مقطع زمانی، به دلیل برنامه‌ریزی فشرده‌ای که دارم زمان بیش از حدی رو نمیتونم برای صنفی بگذارم، اما اگه انتخاب بشم حتما زمان کافی رو خواهم گذاشت.

ممنون که متن من رو تا اینجا خوندید. :)