سئو راهی برای تسریع کسب و کار من

اگر شما حتی یکبار هم به شبکه های مجازی پا گذاشته باشید صد در صد با موتور جستجو گر یک جستجوی کوچیک کردید و به جوابتون رسید ولی تا حالا شده جستجویی رو مثلا در حوزه خرید صندلی گیمینگ کنید و برید صفحه دوم هم یه سری بزنید؟

فکر کنم که نه مطمئنا جوابتون " ای گاهی اوقات شاید ولی نه " هست ، پس شما میرید سایت اول توی صفحه اول و اگر از اون محصول که اینجا صندلی گیمینگ هستش رو نگاه میکنید و صد در نود درصد از همون سایت هم خریداری میکنید یا لاقل از سایت های صفحه اول.

پس دیدید که صفحه اول بودن توی موتور جستجوگری مثل گوگل که روزانه میلیون ها کاربر از طریق اون جستجو میکنند چه قدر تاثیر گذار هستش روی یک کسب و کار ولی چطور برسیم به صفحه اول؟؟؟؟:(

خوب بذارید بگم مثل همیشه " مشکل دقیقا همین جاست "

خوب برای اینکه برسید به صفحه اول باید با کلمه ای به نام seo که مخفف Search Engine Optimization هستش آشنا بشید توی زبان فارسی بهش بهینه سازی موتورهای جستجوگر یا ب.م.ج (ساخت خودمه) گفته میشود که کار اون اینکه سایت رو جوری بهینه و تنظیم کنه که شما بیاید صفحه اول گوگل و یک جورایی کار میکنه که شما خودنمایی بکنید جلوی موتورجستجوگر مثل گوگل. :)

ولی چطوری سئو کنیم؟؟؟؟؟:(

خوب دیگه این کار منو شما نیست اینکار وبسایت هایی مثل گروه آیسا هستش که اینکار رو بکنن چون این کار به علمی نیاز داره بی همتا.

پ.ن: البته من خودم سعی کردم به این علم دست پیدا کنم ولی هنوز بعد گذشت یکسال دارم همچنان زور میدم ولی کسب و کار ها نمی تونن که وایستن پس پول دادم برام انجام بدن.

آدرس -> سئو وبسایت با گروه آیسا