چرا...؟!!!
ضربه خوردیم وشکستیم و نگفتیم چرا؟!
ما دهان از گله بستیم و نگفتیم چرا؟!
جای "بنشین" و "بفرما", "بتمرگی" گفتند..!
ما شنیدیم و نشستیم و نگفتیم چرا؟!
"تو" نگفتیم و "شمایی" نشنیدیم و هنوز
ساده مثل کف دستیم و نگفتیم چرا؟!
دل سپردیم به آن "دال" سر دشمن و دوست
دشمن و دوست پرستیم و نگفتیم چرا؟!
چه "چراها" که شنیدیم و ندانیم چرا
ما همین بوده و هستیم و نگفتیم چرا؟
سیمین بهبهانی
مطلبی دیگر از این انتشارات
حقوق زنان از نگاهی نو (قسمت۲)
مطلبی دیگر از این انتشارات
سالهای مهم برای زنان سوئد
مطلبی دیگر از این انتشارات
من هنوزم تو عشق جسور نیستم!