اولین سایت مددکاری اجتماعی ایران

برگرفته از اولین رسانه تخصصی مددکاری اجتماعی و صداقت تحسین برانگیز مدیریت این پایگاه اینترنتی مددکاری اجتماعی

من مینا آروانه مدیر اولین سایت مددکاری اجتماعی ایران هستم . فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در رشته کارشناس خدمات اجتماعی می باشم .

کارشناس و مسئول مددکاری اجتماعی در یکی از مراکز مربط به معلولین ذهنی بودم . دارای وبلاگ مددکاری اجتماعی به نام  اشکها و لبخندها  بوده ولی از آنجایی که در زمینه مددکاری بسیار کم کار شده است تصمیم گرفتم سایت مددکاری اجتماعی را راه اندازی نمایم .
در حال حاضر بازنشسته هستم و در رشته عکاسی حرفه ای دارای مدرک کاردانی نیز هستم . 
 این سایت تمام موضوعات حوزه مددکاری را شامل می شود اما به مسائل معلولین بیشتر می پردازد. از دوستان دارای معلولیت و همکاران مددکار و سایر دوستان دعوت می کنم هر گونه پیشنهاد یا مطلبی دارند ارایه نمایند .
دوستانی نیز اظهار علاقمندی کردند که مطلب در سایت مددکاری اجتماعی ایران بگذارند از همین جا با کمال میل می پذیرم و اعلام می دارم در این خانه به روی همه دوستان علاقمند باز است .