چالش کتابخوانی طاقچه:زندگی خود را دوباره بیافرینید

https://virgool.io/d/p1mcyx5hotyp/%C2%AB%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF%C2%BB%D8%B1%D8%A7%D8%A7%D8%B2%D8%B7%D8%A7%D9%82%DA%86%D9%87%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF
https://taaghche.com/book/113898

حتما نام کتاب های معلم را به خانه ببرید به گوشتان خورده ، با خواندن کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید در واقع روانکاو را به خانه می برید.

این کتاب به خوبی به شما کمک می کند که تله های زندگی خود را بشناسیدو با آن ها مقابله کنید ، در این کتاب یازده تله از رایج ترین تله های زندگی مورد بررسی قرار می گیرد.

تله زندگی چیست؟ تله زندگی الگویی است که از دوران کودکی آغاز و در سراسر زندگی ما تاثیر گذارند.

در ابتدای کتاب شما با لفظ تله زندگی به خوبی آشنا می شوید و با بیان مثال های مختلف از افراد مختلف میزان تاثیر این تله های مخرب را در زندگی متوجه می شوید.

بعد از بیان کلیتی در خصوص تله های زندگی ، در کتاب آزمونی وجود دارد که با انجام دادن این آزمون در رابطه با خود ، متوجه تله های غالب در زندگی خودتان می شوید و حالا که تله های زندگی خود را شناسایی کردید در ادامه ی کتاب به بررسی جزئی تر تله ها و مسائل مرتبط با این تله ها می پردازد.

با مطالعه این کتاب شما بخوبی می توانید این تله ها را تحت کنترل خود در آورده و تاثیر آن ها را به حداقل برسانید.

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید بسیار کتاب ارزشمند و به نظر من مهمی است که به خوبی می تواند درجه ی کیفیت زندگی ما را بالاتر ببرد. نکته ها و توصیه های بسیار سودمندی در کتاب وجود دارد که هر کدام به تنهایی راه گشا و ارزنده است.

حجم کتاب نسبتا بالا است و همین امر شاید باعث شود شما کمتر رغبت داشته باشید که این کتاب رادمطالعه کنید ، ولی در واقع اگر مطالعه را شروع کنید سخت می توانید کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید را کنار بگذارید.

چند ناشر این کتاب فوق العاده را به چاپ رسانده اند و انتخاب بین این ناشران برای یافتن و مطالعه درست ترین و بهترین ترجمه کار دشواری بود. من در آخر این کتاب را از نشر میلکان تهیه کردم و به نظرم ترجمه قابل قبولی داشت.

مطالعه ی کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید همان طور که از نام کاملا مناسب این کتاب مشخص است ، به من کمک کرد که درباره ی موقعیت ها و احساسات و اعمال زندگی ام دوباره فکر کنم و درست تر تصمیم بگیرم.

به نظر من مطالعه این کتاب برای همه واجب است و حتی اگر خود را درگیر تله های زندگی احساس نمی کنید باز هم این کتاب را بخوانید.این کتاب بسیار بسیار مفید و سودمند به راحتی راه را برای شما روشن تر می کند. نکات ارزشمندی که در کتاب وجود دارد را می توانید برای خود خلاصه نویسی کنید و در زمان های مختلف در صورت نیاز استفاده کنید.


باید گفت که برای من یکی از اولین نکاتی که باعث شد من برای خواندن این کتاب راغب شدم شهرت و سابقه نویسنده کتاب است.
جفری یانگ ، روان درمانگر و روانشناس امریکایی را قبل از مطالعه کتاب می شناختم و مشتاق خواندن آثار او بودم. خوش به حال من که به مقصود خود رسیدم.

امیدوارم روزی تمام انسان ها از تله های زندگی خود آگاه شوند و زندگی خود را دوباره بیافرینند.
کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید
نویسنده:جفری یانگ و جانت کلوکسو
مترجم:رضا اکبری
نشر:میلکان
نسخه الکترونیک از اپلیکیشن طاقچه