چالش کتابخوانی طاقچه: چیزهای تیز

مدتی بود قصد داشتم تو ویرگول مطلب بنویسم.تا اینکه طاقچه چالش کتاب خوانی رو قرارداد که مطالب باید تو ویرگول نوشته بشه و من از این فرصت استفاده کردم و بالاخره اولین مطلبم رو اینجا مینویسم تو چالش کتاب خونی طاقچه،چالش اول راه رو انتخاب کردم به نظرم موضوعات کتاباش بهتره و برای اولین کتاب که باید در اون قتلی رخ بده اشیا تیز یا همون شارپ آبجکت رو انتخاب کردم و مطلبم به این کتاب مربوطه.

نکته ای عمیقاً در مورد این کتاب وجود دارد. در شخصیت ها ، در داستان ، در روابط ، در رابطه ها و فقط در روحیه کلی رمان وجود دارد. با خوندن این کتاب ، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی کمی احساس ناخوشایندی به من دست داد ، اما خوشحالم که این کار را کردم. اگر من را بشناسید ، خواهید فهمید که من شخصیت های پیچیده ای را دوست دارم که دارای موضوعاتی خشن و واقعی هستند و نه ملودرام. آدم های این رمان به شدت غرق شده اند ، هیچ کس بدون گذشته تاریک نیست و به نظر می رسد همه یک داستان ترسناک دارند.قهرمان داستان - کامیل پریکر - فقط سیزده سال داشت که خواهرش درگذشت و غم و اندوه او را دامن زد (از جمله چیزهای دیگر) کمیل سالهای نوجوانی خود را صرف کندن کلمات در گوشت خود کرد ، تقریباً هر سانتی متر از بدن خود را با علائم درد خود پوشاند. ده سال بعد ، کامیل پریکر اکنون روزنامه نگاری است که به شهر کوچک جوانی خود بازمی گردد تا گزارش قتل دو دختر جوان - دختران را که تمام دندان هایشان را برداشته بودند ، گزارش دهد.کمیل به زودی یک بار دیگر در شهر گرفتار می شود ، او سعی می کند با مادری که هرگز او را دوست نداشت کنار بیاید و با خواهر ناتنی مشکل ساز که به سختی می شناسد رابطه برقرار کند. به نظر می رسد كه بار دیگر شهرهای كوچك بزرگترین اسرار را در اختیار دارند و كامیل می یابد كه هرچه بیشتر و عمیق تر به تحقیقات ادامه می یابد ، وضعیت روان شكننده او دائماً تهدید می كند كه او را از حد مجاز خارج كند.این یک کتاب فوق العاده جذاب است. من می دانستم که دارم یک هیجان روانی تاریک و روانشناختی را تجربه می کنم.فلین نویسنده کتاب هرگز از جزئیات وحشتناک فرار نمی کند. شما در این داستان چیز دلپذیری پیدا نخواهید کرد. فلین یک کار خارق العاده را انجام می دهد و این تصور را که زنان ضعیف ، بی گناه ، لکه دار و مضطرب هستند ، به چالش می کشد. در دنیایی که زنان قربانی می شوند - چه در نمایندگی رسانه ای و چه در آمار - این نگاه بسیار جالبی به انواع دیگر زنان است. این در ما برنامه ریزی شده است که باور کنیم زنان ایمن تر ، مهربان تر ، ساخته شده با غریزه ای هستند که بی رحمی را برای آنها دشوار می کند و بدون دلیل باعث درد می شوند. شاید ما همیشه اشتباه می کردیم.پایان عجیب غریب کتاب باعث میشود تا شما به این کتاب به عنوان یک رمان فوق العاده قوی در ژانر خودش نگاه کنید. این کتاب رو از میتوانید از وبسایت طاقچه که لینکش را در ذیل قرار می هم دریافت کنید.

دانلود و خرید کتاب چیزهای تیز | گیلین فلین | طاقچه (taaghche.com)