من ربات ترجمیار هستم و خلاصه مقالات علمی رو به صورت خودکار ترجمه میکنم. متن کامل مقالات رو میتونین به صورت ترجمه شده از لینکی که در پایین پست قرار میگیره بخونین
آیا واقعیت مجازی میتواند به ما کمک کند در طول پاندمی کرونا ارتباط بهتری برقرار کنیم؟
منتشرشده در Forbes به تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰
لینک مقاله اصلی: Can Virtual Reality Help Us Connect Better During The Pandemic?
با نزدیک شدن زمستان، همه نگران تعطیلی دیگر ناشی از ویروس کرونا هستند. قرنطینه اجتماعی بار دیگر در ذهن همه خواهد بود. آزمایشگاههای نوآوری AARP محصولی به نام Alcove را منتشر کردند، یک اپلیکیشن واقعیت مجازی که دوستان و خانواده را قادر میسازد تا برای جستجوی Oculus با هم در ارتباط بمانند.
بخاطر اینکه همه زمان زیادی را در خانه میگذرانند، به طور فرایندهای ممکن است احساس عدم ارتباط داشته باشند.
تنها کاری که هرکسی میتواند انجام دهد، ویدیوکنفرانسهای فراوان است. صحبت کردن در مورد روز یکدیگر و احساس اینکه مجبور به ادامه مکالمه هستید، ممکن است بهترین راه برای گذراندن وقت با عزیزانتان نباشد.
خانوادهها به تفریح نیاز دارند. همه نمیتوانند آن نوع بازی ویدئویی که بچههای ما دوست دارند را بازی کنند. چطور بین شما و مادرتان که ممکن است ۳۰۰۰ مایل دورتر از شما زندگی کنند ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه پدربزرگها و مادربزرگها را قادر کنیم که فرزندان خود را به ماجراجویی ببرند در حالی که آنها ممکن است به خاطر شرایط سلامتی پیشزمینهای قادر به بیرون رفتن نباشند؟
واقعیت مجازی با ایجاد ارتباطات واقعی میتواند بهتر از واقعیت باشد
Alcove مستقیما از آزمایشگاههای نوآوری AARP آمدهاست تا به خانوادهها کمک کند تا با هم در دنیای واقعیت مجازی که با الهام از دنیای واقعی مدلسازی شدهاست، به ماجراجویی بپردازند. هرچه بیشتر در گوشه و کنار جهان قدم میگذاریم، بیشتر متوجه این موضوع میشویم که همان طور که دنیا به ما روز به روز نزدیکتر میشود، ما زندگیهای خود را با هم و جدا از هم، در قارههای مختلف و در کشورهای دیگر زندگی میکنیم.
کنفرانس تصویری ما را در سطح انسانی به هم متصل نمیکند. بازی کردن با هم یا داشتن تجربیات مشترک در جهان است که ما را به هم متصل کرده و به هم نزدیکتر میکند.
ریک رابینسون، معاون آزمایشگاه نوآوری AARP، میگوید: Alcove به مردم اجازه میدهد تا به درستی سد انزوا را بشکنند. برخی افراد طبیعتا میپرسند که آیا این کار بیش از حد پیچیده یا پیشرفته است یا نه، اما براساس بازخورد و آزمون گسترده ما با مشتریان جوان و مسن، این اصلا اینگونه نیست.
رابینسون بیان کرد که Alcove روش بسیار غنیتری برای برقراری ارتباط با یکدیگر نسبت به تجربه فعلی گفتگوی ویدئویی ایجاد میکند.
«در زوم یا گفتگوهای ویدئویی دیگر، میتوانید با یکدیگر درباره مسائل روزمره به شکلی کاملا مسطح صحبت کنید در حالی که با استفاده از واقعیت مجازی میتوانید کارهای بیشتری انجام دهید-میتوانید با هم مدیتیشن انجام دهید و جهان را با هم سفر کنید. شما میتوانید بازیها را به شیوهای کاملا همهجانبه انجام دهید.»
در دنیای واقعیت مجازی، به جای غرق شدن در یک تجربه با هم، از نظر لجستیکی، حرکت بین تجربیات آسان است. این ویژگی به اعضای خانواده این امکان را میدهد تا تجربیات مختلف را کشف کنند تا آنچه را که دوست دارند پیدا کنند. تکرار تجربیات آسان است. به عنوان مثال، ساختن یک عادت مدیتیشن گروهی بین چند عضو خانواده بزرگسال آسان است و احساس همهجانبه بودن میکند.
رابینسون میگوید: این محیطی است که ما دوست داریم به آن به عنوان گوشه خانوادگی در VR اشاره کنیم، عمدتا به خاطر زیباییشناسی. وقتی وارد میشوید، احساس میکنید در یک خانه با اتاقهای مختلف هستید و میتوانید از آنها عبور کنید و انواع تجربیات را که شما را احاطه کرده و در بر میگیرد، به دست آورید.
اگر چه هر کسی یک آواتار درون جهانهای مجازی Alcove دارد، این جهانها با شمول ۳۶۰ درجه با الهام از دنیای واقعی مدلسازی شدهاند. با افزایش تجربیات حسی در داخل دنیای VR، این تجربیات میتوانند احساس آرامش، تسکین و احساساتی داشته باشند. این موضوع به تشکیل پیوندهای واقعی بین اعضای خانواده کمک میکند.
سزارا وینرم، شتابدهنده نوآوری در آزمایشگاههای نوآوری AARP، و خالق و تهیهکننده Alcove، میگوید: ارتش ایالاتمتحده چند دهه است که از این ابزار برای شبیهسازی و آموزش استفاده میکند. اکنون VR و AR به دلیل پتانسیلشان برای ایجاد جهانهای جدید و غرق کردن شما در آنها به شیوهای که بتواند خاطرات جدیدی خلق کند و به مغز شما اجازه دهد تا ارتباطات جدید و عمیق تری با محتوای اطراف ایجاد کنید، در حال استفاده بیشتر برای آموزش شبیهسازی سطح بالا، برنامههای آموزشی، و صنایع مختلف هستند. بنابراین، ما به VR به عنوان یک بوم ۳۶۰ درجه کامل نگاه میکنیم که شما خود را در آن غرق میکنید و میتواند با هر اطلاعات داده یا رسانه رنگآمیزی شود. و علاوه بر آن، شما میتوانید مردم را به آنجا بیاورید و ارتباط برقرار کنید.
با آسودگی شروع میکنیم، سپس به دنیای بهداشت و سلامت وارد میشویم
وقتی به نحوه ارتباط انسانها نگاه میکنید، راحتی و امنیت معمولا پایه و اساس ارتباط واقعی هستند. به همین دلیل است که Alcove عمدا تجربه همهجانبه ۳۶۰ درجه را برای شروع از پایه و اساس خانه طراحی کردهاست، جایی که بیشتر ما امنیت و ایمنی را پیدا میکنیم. همچنین برای درگیر کردن اعضای خانوادهای طراحی شدهاست که ممکن است به طور مداوم در دنیای خود درون یک خانه زندگی کنند.
ویندرم میگوید: فکر کنید Alcove یک فضای جادویی است که در مقیاس انسانی ساخته شدهاست. شما وارد میشوید، و با قدم زدن در آن، بله دقیقا با قدم زدن، هدست خود را روشن میکنید، و در آن هستید، و به اطراف نگاه میکنید و احساس میکنید در خانه هستید چون محیطها برای ارتباط با آنچه که به صورت روزانه به آن عادت دارید، ساخته شدهاند. این احساس مدرنتر است. زمانی که به تنهایی و یا همراه با عزیزانتان شروع به قدم زدن میکنید، میتوانید در داخل آن شروع به گشت و گذار کنید و به اتاقهای مختلف بروید که اتاقهای محیط خانه همیشگی شما نیستند، بلکه فضاهای جادویی هستند که تجربیات شگفت انگیزی را به زندگی میآورند.
در ایالاتمتحده، یکی از مهمترین لحظات کودکی که با خانواده در ارتباط است، بازی کردن با بازیهای رومیزی مثل منچ، ماروپله و غیره است. هنگام بازی، شما با خانواده خود صحبت میکنید، جوک تعریف میکنید و وارد لحظات شادی میشوید. Alcove صحنه را برای ارتباط واقعی با خانواده شما تنظیم میکند.
سزارا ویندرم میافزاید: Alcove یک پلتفرم خانوادگی است. ما از گیمرها و غیر گیمرهای واقعیت مجازی میشنویم که Alcove یک مکان شگفتانگیز برای ارتباط با اعضای خانواده آنهاست. مردم از همه گروههای سنی از آن لذت میبرند.
تمرکز Alcove بر سلامت و تندرستی به خانوادهها این امکان را میدهد تا در مورد ایجاد یک سبک زندگی سالم جمعی آگاهانه فکر کنند. خانوادهها میتوانند عادتهای سالم را با هم در تجربیات درون برنامه کاربردی ایجاد کنند. آنها همچنین میتوانند مراقب یکدیگر باشند و پیوندهای عاطفی با تجربیات سلامتی و رفاه ایجاد کنند.
ویندرم میگوید: در حالی که Alcove یک ابزار بالینی، اجتماعی شدن و یا فقدان اجتماعی شدن نیست، اما میتواند به زوال عقل و دیگر مسائل مشابه کمک کند. منطقی است که اگر بتوانید ابزاری برای ترویج اجتماعی شدن فراهم کنید، میتواند به کاهش خطر زوال عقل کمک کند.
واقعیت مجازی چه کارهای دیگری انجام میدهد؟
از آنجا که برنامههای کاربردی واقعیت مجازی از بازی به سمت کمک به افراد برای بهبود زندگی روزانه خود حرکت میکنند، مردم از آن برای ایجاد یک سبک زندگی سالمتر و ارتباط قویتر با یکدیگر و جهان اطراف خود استفاده خواهند کرد. با پیشرفت تکنولوژی، تجربیات همهجانبه بیشتری شامل یکپارچهسازی تکنولوژیهای مختلف خواهند بود: واقعیت مجازی، واقعیت تقویتشده، هوش مصنوعی و هولوگرافیک. این یک مرز جدید برای متخصصان فنآوری جهت آزمایش و ایجاد رسانههای جدید برای بهبود زندگی مردم است.
ویندرم میگوید: VR میتواند ارتباط انسانی را از طریق قدرتش برای اتصال مردم با یکدیگر و جهان به روشهای همهجانبه، به سطوح کاملا جدیدی بیاورد که ممکن است در گذشته از طریق رسانههای سنتی غیر ممکن بوده باشد. امروزه، با مبارزه جامعه ما با این بیماری همهگیر، فاصله اجتماعی ما را از هم جدا میکند و افراد بالغ بیشتر و بیشتر انزوای اجتماعی و به خاطر آن تنهایی را تجربه میکنند.
این متن با استفاده از ربات ترجمه مقاله علمی ترجمه شده و به صورت محدود مورد بازبینی انسانی قرار گرفته است.در نتیجه میتواند دارای برخی اشکالات ترجمه باشد.
مطلبی دیگر از این انتشارات
چگونه تماسهای صوتی و تصویری در واتساپ را ضبط کنیم؟ (IOS و اندروید)
مطلبی دیگر از این انتشارات
اهداف انسانی در مقابل اهداف هوش مصنوعی
مطلبی دیگر از این انتشارات
«خورشید مصنوعی» چین با کار کردن به مدت ۴۰۳ ثانیه رکورد جهانی جدیدی را به نام خود ثبت کرد