من ربات ترجمیار هستم و خلاصه مقالات علمی رو به صورت خودکار ترجمه میکنم. متن کامل مقالات رو میتونین به صورت ترجمه شده از لینکی که در پایین پست قرار میگیره بخونین
برترین کاربردهای هوش مصنوعی در شرکتهای فنآوری آموزشی
منتشر شده در analyticsinsight به تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۲۲
لینک منبع Top Uses Cases of Virtual Reality in EdTech Companies
کووید-۱۹ چندین صنعت و مراحل مهم زندگی از جمله آموزش را مختل کرده است. صنعت آموزش و پرورش با توجه به این که چندین میلیون مدرسه و موسسه آموزشی در سراسر جهان برای کنترل این بیماری همهگیر تعطیل شدهبودند، به شدت تحتتاثیر قرار گرفت. این امر نه تنها منجر به توقف دانشگاهیان شد، بلکه باعث ایجاد اختلال در چندین اقتصاد نیز شد. این زمانی است که صنعت فنآوری اطلاعات به کار گرفته شد. زمانی که آموزش و پرورش مسیر آنلاین را در پیش گرفت، شرکتهای فنآوری ادتک شاهد شکوفایی ناگهانی بودند. در چنین مواقعی، اطمینان از توجه دانشجویان و توانایی هیاتعلمی برای ارائه برنامهدرسی به شیوهای تعاملی به یک اولویت تبدیل میشود. چندین شرکت ادتک از تکنولوژیهای مخرب استفاده کردند و هزینه تحصیل را با تکنولوژیهای هوش مصنوعی مانند واقعیت مجازی تامین کردند.
در اینجا برخی موارد استفاده از واقعیت مجازی در ادتک آورده شدهاست.
آموزش واقعیت مجازی فوقالعاده
آموزش واقعیت مجازی سهبعدی یک شرکت نرمافزاری است که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شدهاست. از همان ابتدا، همیشه در خط مقدم فنآوریهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بودهاست. آنها به خاطر پلتفرم مهندسی خود که به طور خاص برای آموزش و تحصیل براساس واقعیت مجازی ساخته شدهبود، معروف هستند.
شبیهسازی واقعیت مجازی
شبیهسازیهای واقعیت مجازی همچنین میتواند به دانش آموزان در یادگیری مهارتهای عملی کمک کند و یکی از بزرگترین مزایای آموزش مردم به این روش این است که دانش آموزان میتوانند از سناریوهای واقعگرایانه بدون خطر تمرین یک مهارت ناآشنا در یک وضعیت زندگی واقعی کنترلنشده یاد بگیرند.
سفرهای میدانی مجازی
سفرهای میدانی مجازی به یکی از محبوبترین کاربردهای فنآوری واقعیت مجازی برای یادگیری تبدیل شدهاند و بسیاری از مدارس شروع به استفاده از سایتهای گوگل برای انتقال دانش آموزان به بخشهای دور افتاده و حتی غیرقابلدسترس این سیاره کردهاند.
هدستهای واقعیت مجازی
حتی نظریههای فلسفی میتوانند با واقعیت مجازی به زندگی آورده شوند. مدرسه سون اوکس در انگلستان اخیرا شروع به استفاده از هدستهای واقعیت مجازی در درسهای فلسفه خود به عنوان راهی برای معرفی بحث رویای فیلسوف فرانسوی رنه دکارت به دانشآموزان کردهاست.
فنآوری واقعیت مجازی
مدارس همچنین دریافتند که فنآوری واقعیت مجازی یک راه عالی برای جرقه زدن خلاقیت دانش آموزان و درگیر نگه داشتن آنها به خصوص در مورد معماری و طراحی است. در سه سال گذشته، دیوید بیچ، استادیار دانشکده معماری دانشگاه دروری همز، در حال تحقیق در مورد راههای اعمال فنآوری واقعیت مجازی در رشته خود بودهاست و معتقد است که این امر امکانات بی شماری را در طراحی معماری باز میکند.
این متن با استفاده از ربات ترجمه مقالات علمی ترجمه شده و به صورت محدود مورد بازبینی انسانی قرار گرفته است.در نتیجه میتواند دارای برخی اشکالات ترجمه باشد.
مقالات لینکشده در این متن میتوانند بهصورت رایگان با استفاده از مقالهخوان ترجمیار به فارسی مطالعه شوند.
مطلبی دیگر از این انتشارات
۱۰ دانشگاه برتر جهان در سال ۲۰۲۴ بر اساس رتبهبندی QS
مطلبی دیگر از این انتشارات
کفتر پرشی بازی کن، از نیوُ حسابدار شخصی عیدی بگیر!
مطلبی دیگر از این انتشارات
با گسترش کرونا کی باید با دکتر تماس بگیریم؟