دوره ی رایگان جاوا اسکریپت پیدا کردم

سلام

جاوااسکریپت یکی از زبان های برنامه نویسی محبوب است که علاوه بر دنیای وب در زمینه های دیگری مثل ساخت اپلیکیشن موبایل ساخت بازی و ... کاربرد زیادی داره

بهتره این زبان رو یاد بگیرید

جاوا اسکریپت سینتکسی مشابه زبان سی داره و این نشون میده که این زبان میتونه گزینه ی خوبی برای افرادی که تازه میخان برنامه نویسی را شروع کنن نیز هست

پس فرقی نداره مبتدی هستین یا حرفه ای بهتره یادش بگیرین...

از کجا میتوانیم جاوااسکریپت را یاد بگیریم ؟‌

داشتم تو اینترنت چرخ میزدم و دنبال آموزشی خوب برای جاوا ااسکریپت میگشتم کلی دوره ی خوب پیدا کردم ولی یکی از همه بهتر و ورانتر بود

این دورره توی ۵۰ جلسه ضبط شده و مدرسش مهندس سام نیکزاد هست که واقعا فوق العاده تدریس میکنند و من تا حالا توی وب فارسی دوره هایی با این کیفیت ندیدم در کل کارشون حرف نداره و من نهایت استفاده رو ازش کردم

برای دسترسی به این دوره به سایت اپارات مراجعه کنید یا روی این لینک بزنید تا پلی لیست کامل این دوره باز شه

دوره ی آموزش رایگان javascript
دوره ی آموزش رایگان javascript


همچنین میتوانید از لینک های زیر برای شروع این دوره استفاده کنید :

جلسه ی اول دوره ی آموزش جاوااسکریپت

جلسه ی دوم دوره ی آموزش جاوااسکریپت

جلسه ی سوم دوره ی آموزش جاوااسکریپت

جلسه ی چهارم دوره ی آموزش جاوااسکریپت

جلسه ی پنجم دوره ی آموزش جاوااسکریپت

.

.

.

ادامه ی جلسات دوره ی آموزشی جاوا اسکریپت بصورت رایگان