لیر کامپس در فتوشاپ چیست؟ قابلیتی بی نظیر در فتوشاپ که از آن بی اطلاعید

لیر کامپس در فتوشاپ چیست؟ قابلیتی بی نظیر در فتوشاپ که از آن بی اطلاعید
لیر کامپس در فتوشاپ چیست؟ قابلیتی بی نظیر در فتوشاپ که از آن بی اطلاعید


مدت ها قبل، زمانی که روی ویرایش یه تصویر و یا طراحی رابط کاربری کار می کردم؛ همیشه این مشکل رو داشتم که، بطور مثال میخواستم ببینم این ویرایش که انجام دادم اگر اشباع رنگ رو کمتر و روشنایی تصویر رو زیاد کنم، چه تفاوتی با ویرایشی که قبل از این تغییرات انجام داده بودم، پیدا می کنه ؟ چطور این دو حالت رو مقایسه کنم ؟ مجبور بودم برای اینکار تو فتوشاپ هر دو حالت رو تولید کنم، گروه بندی شون کنم، پیدا و پنهانشون کنم. خلاصه کلی دردسر داشتم و وقتم گرفته می شد.

بالاخره با لیر کامپس آشنا شدم. قابلیتی بی نظیر در فتوشاپ که از اون بی اطلاع بودم. همه ی این کارها رو با چندتا کلیک ساده برامون انجام میده. هر چندتا حالت مقایسه ای بخوایم میتونیم با لیر کامپس تو فتوشاپ درست کنیم. بررسی شون کنیم. مقایسه شون کنیم. اگر تغییری تو لایه ها انجام دادیم، آپدیتشون کنیم.

دیگه قرار نیست انقدر وقتمون گرفته بشه و زحمت بکشیم. با دیدن این ویدئو، یاد میگیریم که چطور تو فتوشاپ با لیر کامپس کار کنیم و ازش بطور کامل استفاده کنیم.

منبع:
thinktut.ir

https://www.aparat.com/v/9xutB