متاورس التراورس سیتی از اوربیت نتورک Orbit Network ultraverse

شما ممکن است در مورد متاورس خوب شنیده باشید، آیا شما بچه ها در مورد فوق آیه خوب شنیده اید، امروز در مورد مکانی صحبت خواهیم کرد که می توانید در آن کار کنید، فروشگاه بازی کنید و معاشرت کنید، اما قبل از انجام این کار مطمئن شوید که در حال انجام تحقیقات هستید این را بفهمید.

پروژه برای شماست، بنابراین من در مورد این پروژه صحبت خواهم کرد که در مورد آن چیست و البته در مورد اینکه چگونه می توانید در این پروژه شرکت کنید، صحبت خواهم کرد، اما اگر شما بچه ها به این پروژه علاقه مند هستید، به شما پیشنهاد می کنم که به شبکه‌های اجتماعی آنها بپیوندید، اینجا مستقیماً از آن‌ها این پروژه چیست و چرا شما باید بخشی از آن باشید

این را خودتان بررسی کنید، اما در اینجا یک ماورای پس‌زمینه است که در ژوئیه 2022 با بیش از سه میلیون دلار فروش توطئه‌ها در عرض 14 روز راه اندازی شد و ما در مورد آن نقشه‌هایی صحبت خواهیم کرد که می‌توانید با آنها انجام دهید، واضح است که شما بچه‌ها می‌توانید به نوعی حدس بزنید

آه اگر شما بچه ها با متاورژن آشنا هستید اهمیت زمین چیست، آنها می توانند دنیای واقعی را تجربه کنند، بنابراین ما کمی در مورد آن صحبت خواهیم کرد، آنها واقعاً می توانند احساس کنند آه اگر شما زندگی کنید آینده چگونه خواهد بود

در این شهر ماوراء الطبیعه، اوه و چگونه می توان آن را به طور بالقوه اوه، اوه، خیلی جالب است، آه، شما می توانید نقشه های آنها را با استفاده از ابزارهای سازنده بسازید، بنابراین بسیار جالب است که آنها کاری انجام دهند که پروژه های دیگر ندارند، آنها این روش را دارند

واقعاً آن را به چیزی منحصربفرد تبدیل کنید که می توانید آن را نیز بفروشید و ما امروز بررسی می کنیم که بدیهی است که آنها یک بازار دارند، بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانید قطعات خود را دوباره بفروشید

خیلی زود وارد شوید که اگر بعداً آن را بفروشید، این پروژه واقعاً محبوب می شود تا مبلغ خوبی از آن به دست آورید بنابراین قیمت راه اندازی هر یک از این قطعات 500 بود بنابراین در ماه جولای بازگشته بود و اکنون اوه و ما بررسی می کنیم برخی از این نقشه ها و نوعی تفاوت بین آنها آه، اما برخی از آنها به 800 می رسد، بنابراین به معنای واقعی کلمه تقریباً دو برابر مبلغی است که شما برای آن پرداخت کرده اید، بنابراین اگر توانستید در اوایل جولای وارد شوید، متاسفم که نکردم تا همین اواخر در مورد این پروژه یاد بگیرید، بنابراین ای کاش در ماه ژوئیه در مورد آن یاد می گرفتم و یک ویدیو برای شما بچه ها می ساختم، اما اگر شما در مورد آن یاد می گرفتید، احتمالاً شما بچه ها می توانستید پول خوبی به دست آورید، اما ایده این است که که این پروژه هنوز در مراحل اولیه است، آنها چیزهای زیادی در نقشه راه دارند، بنابراین خوشحالم که امروز در مورد آن با شما صحبت می کنم، اوم آنها شش مرکز اجتماعی دارند که در شهر ساخته شده اند و چیزهای متفاوتی دارند

برای انجام و در آنجا مشخص است که آنها این قطعه زمین را دارند، اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با آنها انجام دهید، بنابراین آنها یک مرکز خرید دارند، آنها یک برج مرکزی تجاری دارند، کتابخانه گالری مرکز آموزشی و معبد، پس دوباره همانطور که گفتم می خواهند بسازند

مطمئن باشید که می‌توانید تمام کارهایی را که در دنیای واقعی انجام می‌دهید انجام دهید، به همین دلیل است که فروشگاه بازی و معاشرت کردن به نوعی همه چیز را تجسم می‌دهد، بنابراین بیایید همه چیز را در این مورد یاد بگیریم، بنابراین ادعا کنید زمین شما شامل چندین منطقه است

فرود هر منطقه براساس قیمت‌گذاری شده است

در مورد فاصله از برج‌های تجاری مرکزی به برخی از آن‌های قبلی اشاره کردم و سپس به جزئیات پرداختم، نه منطقه اول نزدیک به برج اصلی از طریق فروش خصوصی از اول تا چهاردهم ژوئیه در این مدت به دست آمد

فروش خصوصی Zone 678 به شکل جعبه رمز و راز فروخته می شود، بنابراین آنها دوباره می گویند که اوه اینگونه تشخیص می دهند که ارزش این است که شما چقدر نزدیک هستید واضح است که به نوعی شبیه به جایی است که تمام فعالیت ها در آنجا اتفاق می افتد، بنابراین هر چه نزدیک تر باشید

بدیهی است که بهتر است شما هنوز هم می توانید زمین های زیادی دورتر را بدست آورید، اما بدیهی است که می دانید اینها پرسودترین و جالب ترین هستند و آنها کمی در مورد آن صحبت می کنند که ما دوباره بررسی می کنیم و آنها را بررسی می کنیم خرید کنید و در مورد آن بیاموزید، بنابراین در اینجا برخی از ویژگی‌های شهر اولتراورس آمده است، اوه، کاملاً غیرمتمرکز، آه، در دسترسی به جهان سه بعدی مجازی که برای همه قابل دسترسی است، بدیهی است که اگر به آن نگاهی بیندازید، واقعاً جالب به نظر می‌رسد، من فکر می‌کنم این واقعاً مهم است که مطمئن شوید احساس می‌کنم این چیزی است که دارایی‌های مجازی واقعی است، همه شهرهای مختلف به متمرکز کردن دارایی‌های مجازی دسترسی دارند، بنابراین خیلی خوب است که آنها همچنین قصد دارند تجربیات واقعیت مجازی واقعیت مجازی داشته باشند، فکر می‌کنم این واقعاً آینده است

روی آن تمرکز کنید، بنابراین فکر می‌کنم داشتن این جنبه برای تجربه واقعی آن بسیار مهم است، فراتر از اینکه فقط به یک صفحه نمایش در رایانه نگاه کنید، اما به معنای واقعی کلمه قرار دادن یک هدست یا هر دستگاه دیگری برای بررسی این موضوع و واقعاً آن را برای هر چیزی که ممکن است تجربه کنید

و سپس دوباره فرصت املاک و مستغلات خرید ملک و سپس امکان فروش آن، من فکر می کنم که دوباره فرصت های زیادی وجود دارد اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، آنها به نوعی در مورد چیزهایی صحبت می کنند که می توانید فعالیت های زیادی انجام دهید

آن‌ها می‌خواهند جایی باشند که شما نه تنها می‌توانید در آن زندگی کنید و در آن معاشرت کنید، بلکه می‌توانید در واقع معاشرت کنید و دوباره قول دهید که راهی برای پول درآوردن، و دوستان جدید ملاقات کنید و سپس می‌دانید که فقط وقت خود را صرف کنید و فکر می‌کنم این خیلی عالی است

اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید، آنها اطلاعات بیشتری دارند، اسناد بیشتری دارند، اما من به نوعی می خواستم بازار را با شما بررسی کنم، بنابراین ما اینجا در استودیوی نقطه ای marketplace

u هستیم، می توانید در واقع روی کاوش کلیک کنید و سپس شما می‌توانید این موارد را خودتان بررسی کنید، پس بروید مناطق مختلف را بررسی کنید، مانند این منطقه هفت، این منطقه نه است، قیمت‌های متفاوتی بین آنها وجود دارد

خوب اوه، اما باز هم همانطور که گفتم بستگی دارد که شما بچه ها به چیزی که علاقه دارید آنها را داشته باشند تا جامعه دوباره بفروشد تا پول دربیاورد زیرا می دانید که افراد زیادی از این بازدید کرده اند و به نوعی آنها را دریافت کرده اند

به این موضوع توجه کنید و این واقعاً همان چیزی است که جامعه نیز به آن علاقه مند است، بنابراین اگر می خواهید در مورد افرادی که می دانید واقعاً بخشی از این جهان هستند ایده بگیرید، بنابراین می توانید دوباره بررسی کنید، بدیهی است که کاملاً واضح است که کدام یک از آنها هستند

آیا شما بچه ها علاقه مند به بررسی آن ها هستید، همانطور که گفتم، آنها از مواردی هستند که من در حدود 600 UH BNB دیده ام که در واقع آنقدرها هم بد نیست

آنها در راه اندازی شدند، بنابراین فکر می کنم دوباره عالی است، فقط باید با کیف پول خود وارد شوید، اگر علاقه مند هستید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید

سپس فقط وارد متاماسک خود شوید و می توانید وارد شوید و شهر را برای خودتان بررسی کنید که واقعاً عالی است همانطور که گفتم اوه اوه آنها می خواهند مطمئن شوند که شما واقعاً تجربه حضور در این دنیا را به دست می آورید بنابراین حتی می توانید انتخاب کنید مانند آواتارهای مختلف اینجا دوباره این هنوز در اوایل است، من می دانم که آنها قصد دارند بهبودها و مواردی از این قبیل را انجام دهند، اما شما در واقع می توانید روی او که هستید کلیک کنید و می توانید به نوعی دوست داشته باشید که از طریق آن قدم بزنید و برخی از این موارد را برای خودتان بررسی کنید

مثلاً اگر من می‌خواهم به اوفست تابستانی تله‌پورت کنم و سپس می‌توانید روی یکی از این‌ها کلیک کنید تا به تجارت سفر کنید تاور کتابخانه گالری منطقه صنعتی مرکز خرید معبد مرکز خرید کازینو بیمارستان um که عالی است و مانند لیست چیزهای مختلفی است که می‌توانید اجرا کنید

در اطراف همه این چیزهای مختلف را بررسی کنید، همانطور که گفتم ما به آن بازار نگاه کردیم، آن nft ها را دیدیم که جالب بودند، بنابراین شاید بتوانید برخی از آن آثار هنری را در واقع در این ببینید، اما بله، واقعا عالی به نظر می رسد، من هم خرج نمی کنم خیلی وقت است که می‌خواهم این را برای شما بگذارم تا خودتان کاوش کنید و می‌توانید بررسی کنید که مردم چه چیزی ساخته‌اند، قطعاً افرادی در اینجا این را بررسی می‌کنند و به احتمالات آن بخش بالا فکر می‌کنند که می‌توانید واقعاً بررسی کنید

نقشه را برای خودتان تهیه کنید، در واقع می توانید به این دلیل که یک بلوک از نقشه برای ادامه انتخاب کنید، بدیهی است که من هیچ nfts در این کار ندارم، اما اگر این کار را انجام می دادم همان جایی بود که می شد، اما در واقع می توانید روی هر یک از اینها کلیک کنید و به نوعی بررسی کنید که مالک آن چه کسی است وضعیت آن را همانطور که گفتم به یاد داشته باشید همه کسانی که در مرکز این تجارت بودند صحبت شده است، اما دوباره اگر می خواهید برخی از قیمت های آنها را بررسی کنید یا اینکه شما بچه ها می توانید خودتان این را بررسی کنید، اما من فکر می کنم این واقعاً یک راه آسان برای به دست آوردن یک زمین است، برای اینکه ببینید چه چیزی در دسترس است و همانطور که گفتم این یک شهر بزرگ خواهد بود و سپس این فقط ابتدای کار است، بنابراین فکر می کنم اگر به آن علاقه دارید، فرصت زیادی برای مشارکت شما وجود دارد، همانطور که گفتم، می توانید قیمت های مختلف و شکل ظاهری آن ها را بررسی کنید و فراموش کنید که آیا شما بچه ها می خواهید آنها را بررسی کنید در واقع در بازی، شما بچه ها می توانید به دروازه شهر بپرید و آن را بررسی کنید، اما باز هم مناطق مختلف زیادی برای این وجود دارد، همانطور که گفتم همه اینها حول مرکز تجاری متمرکز است، اما البته در آینده مکان‌های دیدنی بزرگ دیگری نیز وجود خواهند داشت، بنابراین بله، فکر می‌کنم این جالب است که می‌توانید آن را کاوش کنید، بنابراین اگر علاقه‌مند هستید حتماً آن را بررسی کنید، اوه آن‌ها چند ویژگی جدید دارند که پیاده‌سازی کرده‌اند

آنها یک ایستگاه رادیویی دارند، بنابراین برای اولین بار متاورس، آنها رادیو Kiss را ادغام کرده اند تا کاربران بتوانند هنگام خرید در مرکز خرید به ایستگاه های زنده گوش دهند، بنابراین شبیه سازی این حس واقعا جالب است، آنها بیلبورد نیز خواهند داشت

بنابراین آنها 25 بیلبورد کاملاً دیجیتالی دو طرفه در شهر خواهند داشت، بنابراین فکر می کنم این یک راه عالی برای پروژه است تا مقداری از آن دلارهای تبلیغاتی را به دست آورید، شاید اگر یک پروژه رمزنگاری جدید وجود داشته باشد که مردم را در متاورس تبلیغ کند یا شاید پروژه ای وجود داشته باشد که شما واقعاً به آن علاقه مند باشید و آن را در ماوراءالطبیعه ببینید که بتوانید به نوعی مردم را دور آن جمع کنید تا در آنجا خودنمایی کنند، فکر می کنم این واقعاً عالی است و البته همانطور که گفتم ما کمی متفاوت را انتخاب کردیم

در حال حاضر پنج آواتار در آنجا وجود دارد، اما من می‌دانم که آنها برنامه‌هایی برای سفارشی‌سازی بیشتر آن‌ها در آینده دارند و به نوعی آن را واقعاً منحصر به فرد می‌دانند که Persona را می‌شناسید و می‌دانم که آنها قصد داشتند ویژگی‌های مختلف چت را پیاده‌سازی کنند

شما واقعاً می‌توانید معاشرت کنید، بنابراین من چیزهای جالب زیادی داشتم به من بگویید در مورد این موضوع چه فکری می‌کنید، اوه هنوز در اوایل به آنها حتماً در همه شبکه‌های اجتماعی آنها بپیوندید، پیوند را در توضیحات قرار می‌دهم اما قطعاً هیجان‌انگیز است و من قطعاً می‌خواهم بررسی کنم ما در آینده با شما بچه ها همراه خواهیم بود، بنابراین از اینکه دفعه بعد تماشای شما را تماشا کردید متشکریم