15 پتانسیل نهفته آلتراورس سیتی و فرهنگ سازی به شیوه بلاکچین

وجه تمایز و ویژگی های شهر التراورس سیتی نسبت به دیگر پروژه های فعال

پس بدون مقدمه چینی باید بگیم پیش به سوی آینده‌ای روشن تر در آلتراورس سیتی

از نظر شما ، ویژگی های منحصر به فرد و پتانسیل های خاص آلتراورس سیتی چیست ؟

1 پیمایش در شهر

اولین وجه تمایز Sabstantial atmosphere با ایجاد حضور واقعی Artificial intelligence هوش مصنوعی "AI" می باشد.

2 شباهت به شهر سئول(گانگام سیتی)

شباهت به دنیای واقعی گانگنام (강남; 江南 به معنی جنوب رود (هان)), یا به‌طور رسمی گانگنام-گو (강남구; 江南區) یکی از ناحیه‌های گران‌قیمت شهر سئول، کره جنوبی می‌باشد. جمعیت آن در سرشماری سال ۲۰۱۰ ۵۲۷٬۶۴۱, نفر بود که از نظر جمعیت میان مناطق سئول چهارم است و مساحت آن بالغ بر.

3 گرافیک

4 شهر سازی و استاندارد سازی شهر

5 سرعت در متاورس

6 سرود ملی در UltraVerse City

I'm a child of future I'm a citizen of the world

I'm a pioneer in the new age We're all part of the same show"

"I'm a citizen of Ultraverse City We're all one and same

We're all looking for a new way to make it right

It's time we all came together"

"I'm a child of future

I'm a citizen of the world

I'm a pioneer in the new age We're all part of the same show"

National Anthem

ترجمه:

من فرزند آینده هستم من یک شهروند جهان هستم من یک پیشگام در عصر جدید هستم ما همه بخشی از یک نمایش هستیم" "من شهروند شهر اولتراورس هستم، همه ما یکی هستیم همه ما به دنبال راه جدیدی برای درست کردن آن هستیم وقت آن است که همه دور هم جمع شویم" "من فرزند آینده هستم من یک شهروند جهان هستم من یک پیشگام در عصر جدید هستم ما همه بخشی از یک نمایش هستیم" سرود ملی

7 پلن های تبلیغاتی

8 بیلبورد های دیجیتال

9 بلاک ویز پلتفرم مبتنی بر بلاکچین و مدیریت تبلیغات

10 رادیو kissfm

11 حق شهروندی

12 ساخت و ساز رایگان

استیبل کوین؛ ارز دیجیتال باثبات یا Stablecoin یک نوع کریپتوکارنسی است که نوسان قیمت رمزارزها را ندارد. این نوع از ارزهای دیجیتال راهکاری ساده و امن برای انجام تراکنش‌های مالی هستند. ارزش Stablecoin به یک دارایی یا کالای پایدار وابسته است و ارزش این کوین همواره به پشتوانه آن گره خورده است.

13 زیر ساخت آلتراورسیتی

  • Minimum Transaction Fee (2 cents)
  • NFT
  • Create New NFT
  • ULTRAVERSE
  • FREE
  • Tax Free Zone
  • Multipurpose marketplace
  • for Land and Artwork
  • Dynamic NFTS

حداقل کارمزد تراکنش (2 سنت) NFT ایجاد NFT جدید ULTRAVERSE -شهر- رایگان % منطقه معاف از مالیات بازار چند منظوره برای زمین و آثار هنری NFTS پویا یافتن نادر است.

14 وراثت

15 حضور در نمایشگاه های بین المللی

صربستان، عمارات، استانبول و ...

شما از کدام پتانسیل های نهفته آلتراورس سیتی خبر دارید ؟!

این داستان ادامه دارد...

منبع:

ultraverse

آلتراورس سیتی