حس خوب با موسیقی

سلام رفقا من اولین بارمه چیزی مینویسم ?

خواستم امروز یه پلی لیست از آهنگ هایی که حالم رو خوب میکنن باهاتون اشتراک بگذارم .

من خودم به شخصه زمان زیادی رو به آهنگ گوش دادن می گذرونم چه وقتایی که ناراحتم یا خوشحالم یا کلا ناامید شدم . و چون کیپاپ یکی از ژانر های مورد علاقه م هست بیشتر پلی لیستم از همین آهنگ هاست ولی خیلی از هنرمندان دیگه رو هم دوست دارم .

(در کل سعی میکنم موسیقی خوب گوش بدم)

این یکی از پلی لیست های مورد علاقه منه که هرکدام از آهنگ ها حس خوبی بهم میدن اگر میشه لطفاً نظرتون رو راجبش بهم بگید اگر آهنگ دیگه ای هم میشناسید از هر هنرمندی حتما برام بنویسید.❤️?

لینک اسپاتیفای پلی لیست اگر دوست داشتید گوش بدید.

لینک پلی لیست (Trust yourself)

https://open.spotify.com/playlist/5c2VoQfeRCftyCKsfjMXmh?si=2hI-wYneSKanXNLvQVMF9A&utm_source=copy-link


رفقای کیپاپر (آرمی ها ، اکسوال ها ، بلینک ها و...) حتما نظرتون رو برام بنویسید .

خیلی دوستون دارم ❤️??❤️