با جلال حاج غلامعلی آشنا شوید

من توی یک پست با موضوع وردپرس چیست اسامی و تصاویر چند تن از بزرگان دنیای کامپیوتر از جلمه خوارزمی را ذکر کردم . امروز دلم گرفت . به همین خاطر یک عزیز دل را خدمتان معرفی می کنم . استاد جلال حاج غلامعلی حق استادی به گردن من و خیلی های دیگر را هم دارد . من دوره LPIC 1 را نزد ایشان گذرانده ام .

البته ایشان برای بسیاری از کسانی که لینوکس کار هستند شخصیت شناخت شده و محترمی می باشند، قصد من معرفی ایشان به جوانان می باشد.

پدر لینوکس ایران ، آقای مهندس حاج خلامعلی
پدر لینوکس ایران ، آقای مهندس حاج خلامعلی


پدر لینوکس ایران

مهندس جلال حاجی غلامعلی مدرس دانشگاه صنعتی شریف، پدر لینوکس ایران. تحصیلات: کارشناسی نرم افزار دانشگاه صنعتی شریف کارشناسی ارشد نرم افرار آمریکا دانشگاه آریزونا تجربیات: مشاور ارشد پروژه توزیع ملی لینوکس Xamin مشاور ارشد امنیت و IT بسیاری از سازمان ها سالها تدریس سیستم عامل / زبان اسمبلر برنامه سازی پیشرفته در دانشگاه ها.


قصدم تنها معرفی یک از هزار و احترام به یک پیشکسوت بود. وگرنه ما دانشمندان بزرگی در زمینه کامپیوتر در ایران داریم . مثال دیگر می توان به آقای علی‌اکبر جلالی و خیلی های دیگر اشاره کرد.

پستی که در بالا اشاره شد را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده بفرمائید . معرفی بزرگان کامپیوتر و وب

https://virgool.io/WordPress-Training/what-is-wordpress-epewcvd3k99c


شاید عده ای بر این نامگذاری نقدی داشته باشند. اما من نظر خودم را اعلام کردم ، و از آن دفاع می کنم.