بهترین شرکت سئو در ایران

بهترین شرکت سئو در ایران کدام شرکت است؟ بهترین پاسخی که می توان به این سئوال داد، شرکت هایی هستند که با کلمات مثل "خدمات سئو" یا "خدمات سئو حرفه ای" در صفحه اول گوگل هستند، یعنی شرکت هایی که سایت خودشان را سئو کرده اند و به صورت ارگانیک (غیر از تبلیغات گوگل) صفحه اول گوگل هستند.

البته به نظر من آنهایی که پکیج ارائه می دهند با کسانی که به صورت اختصاصی سئو را انجام می دهند، تفاوت وجود دارد، بهترین انتخاب سئو اختصاصی است.

اگر کسی ادعا می کند، سایت شما را به صفحه اول گوگل می آورد، خودش باید نفرات اول گوگل باشد (بین صفحه اول تا سوم)

اما اگر بهترین شرکت سئو در ایران را هم انتخاب کردید، باید مطمئن شوید که در برابر هزینه ای که می کنید، چه چیزی کسب خواهید کرد.



دوستی داریم که از من خواست که با هم فکری برای سئو سایتش انجام بدهیم، یک حسی بهم گفت که این کار را خودم را کنار بکشم و بگذاریم دیگری سئو سایت را انجام بدهد. همین توصیه را بهش کردم که آقا کاری ندارد، یک جستجو توی گوگل بکن و شرکت هایی که توی صفحه اصلی هستند، بهترین هستند با هاشون صحبت کن و یکی که به نظرت بهتر بودن را انتخاب کن.

بنده خدا هم همین کار را کرد، اما روند سئو به گونه ای پیش رفت که هیچ سودی حاصل نشد. بدون اینکه بخواهم همکاران خودم را زیر سئوال ببرم،تاکید دارم شما باید برای انتخاب خود معیارهایی داشته باشید که آنها کمک کنند تا بهترین را انتخاب کنید، معرفی یک فهرست از بهترین شرکت های سئو ایران، چندان کار مناسبی نیست.