خاطره ای از گوگل ، من در گوگل کار می کردم

متن زیر یک خاطر از پرسنل سابق گوگل است

بسیاری از افراد مزایای عالی مانند غذای رایگان و چهار ماه زایمان را ذکر می کنند (متأسفانه 3 پسر من قبل از عضویت من در Google متولد شده اند - فقط چند روز برای برقراری ارتباط با آنها فرصت داشتم!) نیازی به ذکر نیست که حقوق عالی است. متخصصان جوان ممکن است ارزش بیشتری روی اینها قرار داد ، اما آنها چیزهای "رایگان" بیشتری می گیرند که تأثیر زیادی بر پیشرفت و آینده شغلی آنها خواهد داشت. من از همه پسرانم آرزو می کنم که شغل خود را در Google شروع کنند - زیرا Google یادگیری و توسعه سریع را در مهمترین زمینه های فناوری فراهم می کند.

کارمند گوگل
کارمند گوگل


آسمان برای مهندسان و مدیران محصولات:

سطح مهندسی و PM در Google بسیار بالا است. اما به طور متوسط ​​، شما می توانید به همکاران خود اعتماد کنید تا با هم مشکلات اساسی را برطرف کرده و کار خود را ادامه دهند. این به دلیل این هست که:

گوگل از بهترین ابزارها و فرآیندهای توسعه نرم افزار در صنعت برخوردار است. SWEs که از سایر شرکتهای فن آوری پیوستند این امر را تأیید می کند.

هوشمندی و تجربه ای برای یادگیری وجود ندارد. مجبور نبودم که دور از میز کار خود باشم تا شخصی باهوش تر از خود پیدا کنم. و مشاوره و تجربه موجود در سازمان محصول شگفت انگیز است.

درگوگل تمرکز زیادی بر رشد شخصی است.

راهنمایی ، اسناد از رهبران این حوزه ، برنامه ها و دوره های آموزشی. همه رایگان و به راحتی در دسترس همه است. این بدان معناست که با گذشت زمان ، افراد به راحتی می توانند پیشرفت کنند.

بهترین فرهنگی که پول نمی تواند بخرد:

هفته های اول پس از پیوستن به من ، دو مورد برایم جالب بود:

اطلاعات به طور آشکار در دسترس است. در TGIF (گردهمایی های هفتگی با بنیانگذاران و مدیران اجرایی گوگل) درباره برنامه ها و محصولاتی که برای خارجی ها مخفی بود ، اطلاعاتی کسب کردم .

همکاران می خواهند کمک و همکاری کنند:

و به طور کلی با یکدیگر خوش برخورد هستند. این فقط از طرف اعضای تیم من یا افرادی که در چت قرار گرفتم و بلافاصله پاسخ دادم نیست. این شامل انجمن های داخلی تقریباً در مورد همه چیز است: کدگذاری ، فرزندپروری ، دوچرخه سواری ، سرمایه گذاری ، شما اسم آن را می گذارید. و بلافاصله این حس را پیدا کردم که گوگلرها برای کمک به آنها تلاش می کنند.

علاوه بر این ، این فرهنگ به تعالی و نوآوری پاداش می دهد ، گفتن "متشکرم" را در جمع تشویق می کند ، و ایده ها و تلاش های بزرگ را ارتقا می بخشد.

این احساس وجود دارد که پرسنل به طور کلی "خوب" هستند . صرف نظر از مکانی که در مکالمه قرار دارید ، گوگل با انصافی باورنکردنی با کارمندان خود رفتار می کند ، خصوصاً وقتی با سایر شرکت های فناوری مقایسه می شود. به من اعتماد کن ، من در اطراف بلوک بوده ام.

نوآوری و مقیاس همه در یک مورد پیچیده شده است:

هر وقت می خوانم که برخی فکر می کنند Google دیگر نوآور نیست ، من شکسته می شوم. اولاً ، مهمترین زمینه در فناوری امروز - یادگیری ماشین - توسط Google هدایت می شود ، که چندین سال از نزدیکترین رقابت خود جلوتر است. من نمی خواهم شرکت های دیگر را در نظر نگیریم - آنها همچنین بسیار ابتکاری هستند. اما در زمینه AI / ML هیچ کس نزدیک نمی شود. نه در فن آوری و نه در تعداد خالص استعداد مهندسی کیفیت. اکنون به همه مواردی که Google ML در آنها اعمال می کند ، فکر کنید ،

مانند اتومبیل های خودران ، دستیار ، جستجو و غیره. اگر این نوآوری نیست - چیست؟

.

همه چیز در Google-Land عالی است؟ البته که نه.

در بعضی از مناطق Google ممکن است اجرای بهتری داشته باشد. گوگل مایل است روی موفقیت بزرگ شرط ببندد و همچنین خطر شکست های بزرگ را نیز به عهده می گیرد.

مثل آنچه که باید مطرح می شد اما نشد. گوگل پلاس Google+ تلاشی عظیم بود که موفق نشد (اما برنامه شگفت انگیز عکس ها را به دنیا آورد). نمونه های دیگری نیز وجود دارد. اما این سازمان یک سازمان یادگیری است و من امیدوارم که تلاش های آینده بتواند این آموخته ها را تلفیق کند.

یک مانع دیگر به دلیل این واقعیت (خوب) است که در ایده ها و عقاید بسیار گشودگی وجود دارد. بعضی اوقات احساس می کنید که بحث ها خیلی طولانی شده است و تصمیمات باید زودتر گرفته شود. حتی اگر اجماع حاصل نشود یا همه نظرات شنیده نشود. وقتی اطلاعات را به پایان رساندیم و فقط نظرات برای ما باقی مانده است - زمان راهپیمایی ادامه دارد.

گوگل Google دیگر یک استارت آپ نیست