طراحی سایت - فصل اول طراحی سایت شگفت انگیز

این شگفت انگیز است ، یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی می کنید و از فواید بی شماری برخوردار می شوید . امروزه همه برای افزایش فروش خدمات و محصولات خود و یا پایداری و رشد کسب و کار نیاز به یک سایت دارند.

هنگامی که یک شرکت می خرید و یا یک فروشگاه شیک در بهترین نقط شهر خریداری می کنید ، حتما بسیار خوشحال می شوید .

طراحی و راه اندازی سایت نیز به همین مهمی است ، کدام فروشگاه را سراغ دارید که 20 هزار بازدید روزانه داشته باشد. این بازدید یک سایت خوب است . 20 هزار بازدید کننده . گاهی یک راسته از مغازه ها یا حتی یک پاساژ بزرگ نیز تا این حد بازدید ندارند.

چرا یک طراحی سایت موفق سایت ؟

چرا بعضی افراد با داشتن یک سایت ، بدون امکانات دیگری ، پیشرفت می کنند. شما هم می توانید سایت خوبی را طراحی کنید و سایت شما نیز از طراحی موفق باشد. کافی است با فناوری طراحی سایت به خوبی آشنا باشید .

میدانید فناوری چیست ؟ ابزاری با کاربردی آسان برای گرفتن نتایج بهتر ، مانند یک آچار که یک پیچ را به راحتی باز می کند یا یک کلید که یک قفل را باز می کند و یا مانند یک طراحی سایت که قفل کسادی را باز می کند.

اینترنت امکانات عالی برای رشد کسب و کار شما مهیا کرده است ، حتما از آنها استفاده کنید. رشد و رونق برای شما هم امری ممکن است ، گاهی هم راحت . البته چند مانع کوچک است که باید آنها را از سر را بردارید. بعد موفقیت .

حتما می فرمائید که چقدر به به و چه چه می کنم . اما صادقانه می گویم ، من شاهد رشد کسب و کار ها بوده ام ، دیده ام که کسب و کاری کوچک و تک نفر چطوری از طریق سایت رشد کرده است . منظورم از رشد تنها کسب درآمد نیست ، بلکه رونق و ارتقاء کسب و کار حتی از افزایش فروش نیز مهمتر است که این افراد به راحتی با طراحی سایت مناسبی به آن دست یافته اند.

طراحی سایت گچبری ، خاطره ای شیرین

آن روز با آقا رضا پارسائی _ استاد گچبری - صحبت می کردم ، فرمایش می کردن که انواع سازنده ها ( منظورشان کسانی که در ساخت و ساز ساختمان مشغول هستند ) ایشان را می شناسند و حتی پیشنهاداتی از کشورهای همسایه و حتی اروپائی داشته اند.

میدانید رمز و راز پیشرفت این دوست عزیز در چه بود ؟ طراحی سایت ، اهمیت دادن به آن و سعی در رونق بیشتر آن بود . از امکانات اینترنتی به خوبی بهره گرفتند و در جائی که خودشان تخصص نداشتند ، هزینه کردند و از دیگران کمک گرفتند.

اگر با کلمه گچبری در اینترنت سرچ کنید ، سایت ایشان و برادرشان مجتبی را در صفحه اول گوگل خواهید دید ، سایتی ساده و کاربردی ، نمایش تصاویر از کارهایی که انجام داده اند و تعامل با مشتریان از طریق ویدئوهای کوتاه .

اقای رضا پارسائی : اونهایی که در کار ساخت هستند ، همه من را می شناسند
اقای رضا پارسائی : اونهایی که در کار ساخت هستند ، همه من را می شناسند




من سعی می کنم از تجربیات شیرینی که از کارفرمایان ( امروز افتخار دوستی با آنها را داریم ) را برایتان بازگو کنم.

شما را هم تشویق می کنم که طراحی سایت خود را مهم دانسته و برای گسترش آن فعالیت کنید.