لطفا سئو نکن

به یکی از دوست هام که می خواست سئو را یاد بگیره گفتم ، من توی ویرگول در مورد سئو می نویسم می تونی بری ان نوشته ها را بخوانید ، با یک جستجو می توانی مقالات خوبی از نویسنده ها و متخصصان سئو را پیدا کنید ، با مطالعه آنها می توایند ، یادگیری سئو را شروع کنی .

بعد از چند روز زنگ زد و گفت :

من کاری را که گفتید کردم ، اما احساسام بد بود مثل کسی بود که برای آب خوردن ، شلنگ آتش نشانی را گذاشته دهانش



مشتری داشتیم که بعد از اینکه سایت را برای سئو و افزایش بازدید به ما سپرد و نتایج مثبتی هم داشت .

یک روز گفت :

من ماهها روی سایتم کار کردم ، وردپرس را نصف و نیمه یاد گرفتم و با افزونه یواست مطالبم را چک می کردم و به اصطلاح سایت خودم را سئو می کردم . اما بعد از مدتی متوجه شدم، تمام روز را مشغول سئو کردن سایتم شدم و کارهای روزمره را با بی حوصلگی انجام می دادم ، حتی پاسخ تلفن ها را هم خوب نمی دادم ، ماهها گذشت و اوضاع کسب و کارم بدتر شد. به این نتیجه رسیدم که اشتباه کردم ، وظیفه اصلی مدیر مجموعه توجه به بازایابی و فروش است . تمرکز بر انجام کارهای روزانه و برنامه ریزی برای آیند و برونسپاری بسیاری از کارها .



سئو و بینه سازی چیست و برای افزایش ترافیک و بازدید سایت چه راهکارها و ترفندهایی را می توانید استفاده کنید . لطفا از لینک زیر برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید:

https://webbartar.com/seo/