چرا استراتژی سئو شکست می خورد

چرا استراتژی سئو و تلاش های من شکست می خورد، این اصلا ایراد بزرگی نیست. استراتژی سئو مانند بازی شطرنج است، از جائی شروع می شود و بهتر می شود. یا در بدترین حالت شکست می خوریم که در آن موقع باید از اول شروع کنیم (با تجربه بیشتر)

من نمی خواهم این مقاله را در اولین ویرایش کامل کنم، مطالب را به مرور اضافه می کنم.


ماشین محتوا سازی

به جای تولید انبوه محتوا، تمرکزتان را بر ایجاد ارزش بگذارید.

سئو و محتوا همچون دو بال است، گاهی ما سئو را فدای محتوا می کنیم، سرمان را انداختیم پائین و بدون بررسی نتایج فقط محتوا تولید می کنیم.

مقاله ای که مطابق تحقیق، انتخاب کلمات کلیدی ، شناخت مخاطب و با هدف مشخص تولید می شود، نه تنها به سود ما نخواهد بود بلکه باعث شکست سئو ما می شود، چون زمان و هزینه را صرف کرده ایم و کمترین بهره را بردیم (ادامه سخت است)

محتوای بی کیفیت منتشر نکنید.

محتوا را با انباشته کردن کلمات کلیدی منتشر نکنید.

به هیچ وجه از دیگران کپی نکنید.

تقویم محتوا داشته باشید.

روی تکنیک های ارائه محتوا کار کنید.

محتوا تنها متن نیست، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی ، ویدئو و پادکست را حتما امتحان کنید.

محتوای خود را تبلیغ کنید.

ماشین های محتوا درست است. من نمی گویم که بازاریابی محتوا دیگر کار نمی کند، اما تولید مقادیر زیادی از محتوای با کیفیت پایین برای هر پست 50 هزار تومان دیگر کار نمی کند. اگر به سوالات کاربران خود پاسخ نمی دهید، انتظار نداشته باشید که گوگل صفحه شما را در SERP ها نشان دهد.


فقط کلمات کلیدی دم بلند. اگر صفحات کوچک زیادی ایجاد می کنید تا برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید، درهم شکسته خواهید شد. همانطور که برندها به اوج می رسند، استفاده از تکنیک آسمان خراش شرط بهتری است. من نمی خواهم تکنیک آسمانخراش را همچون دیگران تعریف کنم، طول محتوا را زیاد کنیم و اسکرول طولانی. به جای آن عمق محتوا را بیشتر کنید و محتوا را بخش بندی کنید و مابین آنها المانهای بصری قرار دهید که کاربر مکث داشته باشد. بهترین راه اضافه کردن تصاویری از آمار ، تصاویر مرتبط ، ویدئو ، فهرست ها است . البته متن ما باید پاراگراف های کوتاه و عنوان بندی مناسب داشته باشد.

به جای استفاده از تکنیک آسمان خراش به فکر تولید محتوای با ارزش باشید، مطابق سئوالات مخاطبان و البته پاسخگو.