چطور سئو کنیم : 4 راهی که باید بهترین را انتخاب کنید.

4 راه دارید: خودم سئو کنم، متخصص سئو استخدام کنم، شرکتی ارزان ، شرکتی با سئو حرفه ای . یادتان باشد دو چیز زمان لازم دارد سئو کردن و سئو نکردن . سئو نکردن یعنی سئو را به کسی بسپارید که سئو نمی کند اما زمان شما را هدر می دهد.

من چندین مرتبه سعی کردم فرد متخصص را برای سئو استخدام کنم ، آرزویم آن بود کسی باشد که بهتر از من باشد و چیزهایی را ازش یاد بگیریم و شاید جاهائی که سئو مناسبی ندارم را رفع کنم ، به این نتیجه رسیدم استخدام سئو کار متخصص خیلی کار ساده ای نیست . اکثر آنها رزومه خوبی ارائه نکردند.

در مورد بعضی از شرکت ها که بیشتر سخت شیرین دارند تا تخصص در سئو ، آنها فروشنده های خانمی بسیار باهوش دارند ، اما وقتی شما به عنوان یک سئو جدی به آنها نگاه می کنید ، شاهد خواهید بود کمترین اطلاعات را دارند .

یادتان باشد ، کسانی که دایم می گویند ما کلاه سیاه را استفاده نمی کنیم ، قیف فروش داریم و ... اینها چیزهایی نیست که شما به دنبال آن هستید .

شما باید تضمین و یا گزارشات کاملی در مورد روند و پیشرفت کار مشاهده کنید، ورودی های سایت شما باید افزایش یابد . حتی وجود کلمات در صفحه اول هم نشان سئو خوب نیست . سئو کلمه کلیدی که هیچ بازدهی برای هیچکس ندارد ، آن چیزی نیست که شما بخواهید .


اگر این نوشته براتون جالب بود ، کامنت بگذارید ، من راه های انتخاب یک شرکت سئو کار حرفه ای را براتون شرح دهم . شاید هم شما بهتر بلد هستید ( خیلی هم عالی ) پس برای اطلاع دیگران بنویسید .