مرا ببخش

مینویسم..
از اشک هایم..
از امشب..
از نفرت از خودم..
از قول هایی که هیچ وقت عملی نشدند..
از عشق به تو.. عشقی که فقط حرفش را زدم..
از اینکه دیگر خجالت میکشم بگویم عاشقت هستم..
مرا ببخش..
میدانی که بعد از خدا جز تو کسی را ندارم..
مرا ببخش..
پشیمانم..
خجالت میکشم نگاهت کنم..
نه من لایقش نبودم..
عزیزم.. میشود بار دیگر کمکم کنی؟
حالم خوب نیست
حالم اصلا خوب نیست
از این آدم ها خسته ام..
دوست دارم بار دیگر در گوشه ای از بارگاهت بنشینم و فقط زار بزنم..
تماشایت کنم..
لعنت به من..
یادم نمیرود در کنار تو گناه کردم..
عهد بستم که تکرارش نکنم..
اما.......
مرا ببخش.. میدانم بد کردم..
با تو..
با خودم و اطرافیانم..
حالم از خودم به هم میخورد..
نکند دیگر صدایم را نمیشنوی؟؟
میترسم دوباره قول بدهم..
مگر به قبلی ها عمل کردم؟؟
تورا بخدا نگاهم کن..
یک گوشه نگاه حالم را زیر و رو میکند..
میدانم امشب حال هیچکس خوب نیست..
امشب کمکم کن..
محتاجت هستم..
الان دقیقا وقتی است که به معجزه هایت نیاز دارم..
هیچ وقت یادم نمیرود.. وقتی از همه نا امید بودم تا اشاره کردم به دادم رسیدی!
اسمت راه گشاست..


خدایا
ای پوشاننده گناه..
ای دارای گذشت..
ای صاحب جود و بخشش..
ای شنوا..
ای غم زدای هر غم زده..
ای یاور هر بی یاور..
ای عیب پوش هر معیوب..
ای پناه هر آواره..
ای رفیق من در غربتم..
ای فریادرس من در غم و اندوه..
ای بسیار آمرزده گناهان..
ای طبیب دلها..
ای فریادرس قریادخواهان..
ای اجابت کننده دعای درماندگان..
ای که نسبت به نافرمان خود بردباری..
ای توبه پذیر..
ای دانای اسرار نهان..
ای سرپرست..
ای ترحم کننده به اشک های دیده ها..
ای محو کننده بدی ها..
ای پناه آن کسی که پناه ندارد..
ای کمک آن کس که کمکی ندارد..
ای همردم آن کس که همدمی ندارد..
ای گشایش بخش..
ای یاور کسی که از تو یاری بخواهد..
ای مهربان تر از هر مهربان..
ای بزرگوار چشم پوش..
ای زداینده اندوه..
ای که در پیمانش وفادار است..
ای که همه چیز نابود شود جز ذات او..
ای که راه نجاتی جز او نیست..
ای که امیدوار نتوان بود جز به او..
ای که بخندانند و بگریاند..
ای که به او پماه برند گنهکاران..
ای که به دوستیش افتهخار کنند دوستان..
ا که به ذکر او آرامش یابد دل..
ای نزدیکتر از هر نزدیک..
ای مراقب کار بندگان..
ای یاور کسی که هیچ کس او را یاری نکند..
ای که وعده اش راست است..
ای مهلت دهنده..
ای دوستدار توبه کنندگان..
ای امید گنهکاران..
ای دوست آن کس که دوستی ندارد..
ای پاسخ دهنده آن کس که پاسخ دهنده ای ندارد..
ای دلسوز آنکه دلسوزی مدارد..
ای یاور کسی که همدمی ندارد..
ای جداکننده..
ای پیوست دهنده..
ای که میداند خواسته دل هر خواهنده را..
ای که میپذیرد بهانه توبه کنندگان را..
ای بخشنده ترین بخشندگان..
ای که دوست دارد توبه کنندگان را

  یارفیق من لا رفیق له
یارفیق من لا رفیق له



امشب آمده ام بگویم غلط کردم
خلصنا من النار یا رب
مرا ببخش بعلی بعلی