نوشته توی بطری

یه جا خوندم یه سری کار ها رو قبل مردن انجام بدید یکیش این بود که یه نوشته رو بنویسد بندازید توی دریا

خب یکم از دریا دورم برای این کار پس نوشته رو برای دوستم فرستادم تا این کار رو برام انجام بده .

و خب تصمیم گرفتم اینجا هم بذارمش ..

خب سلام
تو بطری رو پیدا کردی
تبریک میگم
البته چیزی نبردی چون من نه کاپیتان کشتی دزدهای دریای هستم که بهت‌بگم فلان گنج فلان جای دریاست نه توی این بطری یه تیکه از گنجم رو گذاشتم پس نمیشه گفت تبریک میگم .من صرفا مائدم .
فقط سلام
الان که دارم اینو مینویسم مچ پام به شدت پیچ خورده و درد میکنه ،اکثر روز ها به این فکر میکنم که تو همه چی گند زدم به معنایی واقعی . هر روز دلم میخواد بمیرم و خب عملا هیچ محرکه خاصی برای زندگی ندارم صرفا زندگی میکنم.حتی فکر میکنم نوشتن این و انداختنش توی دریا تازه نه توسط خودم توسط دوستم یه مسخرگی به تمام معنا است ولی با این حال به رسم هر سال قبل تولدم تصمیم گرفتم این لیست از کار ها رو انجام بدم .مثل یه بچه که کل سال تحصیلی هیچ کاری نکرده و اخر سال یادش میافته باید درس بخونه .
بگذریم ، نمیدونم در مورد چی برات بنویسم . تو یه غریبه هستی که احتمالا الان داری لب ساحل قدم میزنی و تا اینجای کار غرغر شنیدی. احتمالا قاطی بقیش هم یکم غرغر هست .
میدونی اونجای که هستی، کنار دریا ،دوست داشتنی جا برای منه وقتی صدای موج ها رو میشنوم وقتی بزرگیش رو میبینم انگار همه چیز رو فراموش میکنم ،عاشق اینم که ساعت ها کنارش بشینم و فقط نگاش کنم شاید باهاش حرف بزنم از خودم از ناراحتی هام اما بیشتر دوست دارم فقط کنارش بشینم و صدای موج هاش گوش کنم .نمیدونم باز به نوشتن ادامه بدم یا نه .ساعت ده و هیجده دقیقه صبحه باید برم دکتر دارم فکر میکنم اگه خودم نتونم برم دریا و مجبور بشم اینو بدم توحید بندازه چجوری باید بهش برسونم اینو، بدم خودش بنویسه یا بنویسم پست کنم براش دومی نمی صرفه اولی زشته ولی حالا ازش میپرسم. کاشکی واقعا خودم می تونستم برم کنار دریا و اینو بندازم اینجوری باحال تر هم بود ‌.
چیز دیگه ی هست که بخوام بدونی، اینو برای تو نیست برای دل خودمه تقریبا همش برا خودم بود البته .بعضی از این روز ها ناراحتم که چرا منم مثل بقیه ،چند درصد کمی از بقیه ،کسی رو پیدا نمیکنم که دوست داشته باشه اما میدونی این فقط یه فکره که به این دلیل که ذهنم خالی نباشه ایجاد شده .از فرار فکر دیگه که من دارم چیکار میکنم .
به هرحال اگه اینو پیدا کردی به آیدیم پیام بده ذوق کنم که کسی اینو پیدا کرده
می تونی خودت یه چیزی بهش اضافه کنی و دوباره بندازیش تو دریا
خب دیگه خدافظ برم که برم دکتر فکر کنم باید پام رو گج ببندن