چالش ترکانی،هنوزم که هنوزه??

چالش هنوزم که هنوزه هاتون رو دیدم و برام جالب بود و تصمیم گرفتم خودم هم بنویسم
با اینکه احساس میکنم بیشتر چیزایی که تو این چالش نوشتین و نوشتم اصلا لازم نیست با جمله《هنوزم که هنوزه》شروع بشه و بیشتر برای حرف زدن در مورد چیزای ساده و جالب زندگیه که بهشون فکر نمی‌کنیم یا معمولا در موردشون حرف نمیزنیم،شاید هم بعضیاشون هنوزم که هنوزه هستن.


فقط برای قشنگ بودن??✨️
فقط برای قشنگ بودن??✨️


هنوزم که هنوزه...


•مثل یه بچه ۵ ساله در مورد ریز و درشت دنیا کنجکاوم
•‏به سوالای مختلف فکر میکنم و بیشتر از جواب پیدا کردن،سوالای بیشتر تو ذهنم ایجاد میشن
•‏بیشتر از اینکه کاری انجام بدم فکر میکنم
•‏چای رو به قهوه ترجیح میدم و چای رو بدون قند میخورم
•‏دوست دارم رو دیوار خونه با مداد رنگی نقاشی بکشم
•‏وقتی که تو آسمون هلیکوپتر و هواپیما میبینم بهش خیره میشم
•‏از بعضی از معلمام متنفرم در حالی که میگفتن وقتی بزرگتر بشین قدر منو میدونین ولی هر چقدر بزرگتر میشم بیشتر میفهمم احمق بودن

•برای من هیچ بازی ویدیویی لذت بازی های موبایل دکمه ای جاوا و سگا رو نداشته
•‏کارها و چیزایی که دوست دارم رو مخفی نگه میدارم تا آدما و دنیای بیرون روشون تاثیر نزارن
•‏ترجیح میدم یه آدم شکاک و بدون نظر باشم تا کسی که ممکنه عقاید اشتباه داشته باشه
•‏برام سخته یا غیرممکنه که از کسی برای مشکلاتم کمک بگیرم و خودم مشکلاتم رو حل میکنم
•‏اهمیتی نمیدم مردم چی میگن و ممکنه با پتو لباس بدوزم و باهاش برم بیرون از خونه جلوی مردم تو خیابون قدم بزنم
•‏ارتباط برقرار کردن با مردم برام سخته
•‏یه کتاب رو چند بار میخونم و نیمه رها میکنم و نمیتونم تا آخر بخونم
•‏از کسایی که آهنگای مورد علاقشون رو با صدای بلند بدون رضایت دیگران پخش میکنن متنفرم
•‏تنها کسی که معمولا میتونه منو قانع کنه که در مورد تصمیماتم تجدید نظر کنم داداشمه و برای من یه نمونه ست که میتونم با انتقاد سازنده و منطقی کنار بیام
•‏لباس راحت رو به خوش تیپ بودن ترجیح میدم
•‏به مشکلات احتمالی که احتمالشون کمتر از یک ده هزارمه فکر میکنم و پیش گیری میکنم و برای مشکلات احتمالی راه حل پیدا میکنم?
•‏نقاشی های ون گوگ برام تکراری نمیشن
•‏خوندن مقاله های ویکی پدیا رو به کتاب خوندن ترجیح میدم(به جز تاریخ)
•‏ترجیح میدم تو هیچ موقعیت و حالتی به کسی اعتماد نکنم
•برخلاف مردم به معنی حرفای آدما بیشتر از لحن صحبت و کسی که اون حرف رو گفته اهمیت میدم
•فکر میکنم آدم بزرگا همون بچه ها هستن که سنشون بزرگ تر شده
•وقتی مردم سوال میپرسن با گفتن《نمیدونم》 طفره میرم

•بی عیب و نقص نیستم

ساعت 02:39 پنجشنبه ۱۷ فروردین,۱۴۰۲