چالش تعطیلات در فروردین طولانی !

قبل از هر چیز سال نو بهتون تبریک میگم امیدوارم سالی پر از تجربه های قشنگ داشته باشید ، امسال با اینکه دلم سفر می خواد اما جای نرفتم و تو شهرمون هستم ، اگه دانشجو باشید تا زمان ترم آینده وقت خوبی دارید و در غیر این صورت فکر می کنم وقت زیادی نخواهید داشت :)

اما به هر حال با خواندن این یادداشت و بعد نوشتن کامنت اتون می تونید بهم دیگه ایده بدید برای گذشتن از فروووودین

چالش 7 روزه

بیا 14 روز یک موضوع انتخاب کنیم و شروع به یادگیری اش کنیم حالا هر چیه احتمالا شما که دارید میخونید به آیتم ای زیادی علاقه دارید من پیشنهادم آیتم های زیر است

  • کتاب خواندن
  • آشپزی
  • یادگیری یک مهارت
  • یادگیری زبان دوم یا سوم
  • نوشتن
  • توسعه فردی

شما چه ایده جدید و متفاوتی برای تعطیلات دارید الان که دارم این متن می نویسم حس می کنم همچنان ایده های بیشتری هست هدف ام این بود موارد عمومی سرگرمی داخلش نباشه پس اگه چیزی هست اضافه کنید