چالش هفته: فرشته + ۲۱ روز + من + ایران

چالش شماره ۱: وقتی یه فرشته پیدا کردیم چیکار کنیم؟

اگر یادتون باشه دختر مهتاب در این پست "چند تا کپی لطفا !" یک ایده جدیدی برای موضوع چالش هفته ایجاد کرد و از دل همین پست، من هم موضوع نقطه عطف رو نوشتم و از دل این پست‌‌ها دوباره یه موضوع جالب به وجود اومد وقتی یه فرشته پیدا کردیم چیکار کنیم؟ که Righteous | حسین زحمتشو کشید و به نظرم ایده جالبیه برای نوشتن.


چالش شماره ۲: ایستگاه‌های ۲۱ روزه‌ی من

محدثه داوری در پست ایستگاه‌های ۲۱ روزه‌ی من یک روش جالب برای برنامه‌ریزی رو پیشنهاد داده که نه تنها ارزش خوندن داره بلکه آدم میتونه اجراش کنه. میتونید درمورد این روش برنامه ریزی بنویسید یا اینکه وقتی عملیش کردین یه پست دربارش منتشر کنید تا بقیه هم بتونن استفاده کنند.


چالش شماره ۳: ای من از من چه خبر؟

مجنونِ لیلا در پست ای من از من چه خبر؟ در قالب یک داستان کوتاه تقابلی بین یک فرد با خودِ آینده‌اش را نشان می‌ده و سعی داره در این بین نکات جالبی را بازگو کنه، شما هم اگر دوست دارید می‌تونید با خودِ آینده‌تون و یا یک داستان تخیلی دیگه به این موضوع بپردازید.


چالش شماره ۴: 🇮🇷از ایران بگویید🇮🇷

من همیشه اول موضوعاتی که دوستان عزیز ویرگولی رو نوشتند رو توضیح میدم و آخر سر میرسم به چالش پیشنهادی خودم، در هر صورت میتونید با استفاده از این لینک "توضیحات چالش هفته" به موضوعات چالش هفته دسترسی پیدا کنید و دربارشون بنویسد، همه ی ما گاهی ایده هایی برای نوشتن نداریم و یا اینکه مغزمون انگار خسته هست و چالش هفته فرصت خوبیه که به ما ایده هایی برای نوشت بده.


کشور ما همیشه مهم بوده و همیشه خواهد بود، اما در این دو سال گذشته انگار "ایران" مهم‌تر از همیشه بوده است، فرق نمی‌کند که شما کدام سمت باشید، مهم نیست چه اندیشه‌ای دارید، مهم این است که همگی شما برای ایران حرص خورده‌اید، برای ایران دلتنگ شده‌ید، برای ایران اشک ریخته‌اید و برای ایران ناراحت هستید.

همۀ دوران‌ها ایران مهم بوده اما شاید امروز ایران جور دیگری باشد، ایرانی با تضادهایی عمیق بین بسیاری از مردمش، ایرانی با بسیاری از مشکلات، ایرانی شاید با بیشترین دشمن در طول تارخ خودش، ایرانی هنوز پابرجا.

اگر دوست داشتید دربارۀ ایران بنویسید، اینکه ایران را حال چگونه می‌بینید، ایرانِ رو به جلو، ایرانِ در حال نابودی، ایرانی استوار یا ایرانی خسته؛ بیشتر موضوع این چالش این است که حال ایران را چگونه می‌بینید.

مثل همیشه چالش هفته تمرکزش صرفا روی یک موضوع خاص نیست، شما می‌توانید در هر موردی صحبت کنید، شاید شما فقط دوست داشته باشید که مقایسه‌ای بین میزان جمعیت، آب، درصد کتاب‌خوانی و... نسبت به گذشتۀ ایران انجام بدهید، شاید دوست داشته باشید که در مورد کوه‌ها، جنگل‌ها و شهرهای ایران بنویسید، هر چه هست، مختارید که دربارۀ ایرانِ عزیزمان بنویسید.

لطفا از تگ "چالش هفته" استفاده کنید تا پست‌های شما به انتشارات چالش هفته افزوده شود، اگر هم موضوع خاصی در فکرتان هست، در قالب یک پست منتشر کنید تا به لیست موضوعات هفته بعد و به کل موضوعات چالش هفته اضافه شود تا هر کس که دوست داشت درباره‌اش بنویسد.

ممنون از همه کسانی که ایده‌های جدیدی رو نوشتند.
ممنون از همه کسانی که در چالش شرکت کرده و با پست‌هاشون دوباره به چالش رونق دادند.
ممنون از همگی شما که پست‌های چالش هفته رو می‌خونید.