کوله پشتی سال ۱۴۰۲

فرض کنید کوله‌پشتی دارید که قرار است در آن تجربیاتی را از سال ۱۴۰۱ بگذارید و با خود به سال ۱۴۰۲ببرید. تجربیات مثبتی که همراه داشتن آنها به شما کمک می‌کند نسبت به سال قبل فردی توانمندتر بشوید. در کوله‌ی خود چه تجربیاتی را قرار می‌دهید؟


- اهمیت ندادن به نظر دیگران
- زیبایی به ظاهر نیست بلکه به باطن است. اگر من ظاهر خودم را دوست داشته باشم قطعا آن انرژی مثبت به دیگران هم منتقل می شود.
- اهمیت دادن به خودم
- پی بردن نقش مهم مادرم در بهتر بودن زندگی ام
- حسرت گذشته را نخوردن
- دیگران را مقصر اشتباهات خود ندانستن
- ما فراموش می شویم مانند همه زمستان هایی که برف نبارید ( نقل قول )
- شادی دیگر باعث شادی خودت میشه

برای حرکت در مسیر زندگی باید سبک و چابک بود. چه مواردی را از کوله‌ی خود خارج می‌کنید که در سال ۱۴۰۱ باقی بماند و شما سبک‌تر حرکت کنید؟
- تنبلی
- اهمیت ندادن به آنچه که وارد بدنم می شود
- وسواسی بودن
- کنترل بیش از حد همه چیز
- زدن از تایم خواب برای وقت گذرانی با گوشی :/
- گشتن به دنبال انگیزه
- قضاوت دیگران

فرض کنید در پایان سال ۱۴۰۲ بیشتر آن فردی شده‌اید که شبیه خود ایده‌آل شما است. در این صورت چه ویژگی‌ها و رفتارهایی باید در شما تقویت شود؟ چه چیزهایی را در کوله‌ی خود می‌گذارید که کمک می‌کند این ویژگی‌ها در شما تقویت شود؟


- کتاب خواندن
- گوش دادن به پادکست
- اعمال روتین سحرخیزی به طور متداول
- انجام روزانه مدیتیشن
- حق دادن به دیگران
- درک اعتقادات و عقاید مختلف
- خود بودن
- پشتکار برای رسیدن به اهداف
- درک واکنش های انسان ها نسبت به عوامل مختلف
- لبخند زدن
- حداقل سعی کنم برای مدتی فارغ از اطراف شاد باشم
- شجاع بودن برای پذیرش انکه هستم و تلاش برای تبدیل شدن به انسانی بهتر
- توجه به آنچه به زبان می آوردم ( تک تک کلمات ما دارای انرژی هستند )
- شکرگزاری بابت آنچه که دارم.
خدایا شکرت برای همه آدمای خوب زندگیم
- پنج دقیقه کار کردن بهتر از اصلا کار نکردن هست.


مرسی از توجه شما :)

پیشاپیش عید را تبریک می گوید امیدوارم سال ۱۴۰۲ مشابه همه این چند سال نباشد :)