جوانه ی تأمل

یک: سخت‌ترین انتخابی که تا الان انجام داده‌ای؟
حقیقتا الان به یاد ندارم، انتخاب کردن بیشتر مواقع برای من سخت بوده..

دو: دو تجربه‌ی مهمی که از تو، آدمی که امروز هستی را ساخته است؟
زندگی سرشار از شکست و کسب تجربه ست. نمی تونم از بین شون چیزی رو انتخاب کنم..

سه: سه سال آخر زندگی‌ات، در سه جمله؟
بسی طاقت فرسا
سرشار از تغییر و تحول در هر زمینه
و در عین حال زیبا

چهار: سه کاری که همیشه دلت می‌خواست انجام دهی ولی هنوز انجام نداده‌ای؟
-سفر به فضا(از بچگی جزو رویا های مورد علاقه ام بوده)🚀
-درست کردن یه برنامه با بچه های انجمن ادبیات در جهت رفتن به پرورشگاه کودکان و قصه خوانی براشون (در کل کار هایی که بتونیم خوشحال شون کنیم 🕊️)
-روان پزشک ماهری شدن(رویا و آرزوی منه اما هنوز زمانش فرا نرسیده!🌱)


پنج: سه مورد از بهترین لحظاتی که در زندگی‌ات تجربه کرده‌ای؟
-اردوی دانش آموزی سفر به اصفهان که در شهریور امسال بود.
-وقتی که برای اولین بار چشم هام رو باز کردم.
-لحظه آمدن یک عضو جدید به خانواده

شش: بدون پاسخ



یازده: چه چیزهایی تو را هنوز هم می‌خندانند؟
خواندن کتاب های آقای صدقی (مجموعه آبنبات هایشان هنوز هم مرا می خنداند)

هفت: اولین خاطره‌ی زندگی‌ات که خیلی فوری و همین الان به یادت می‌آید؟
یادمه خیلی هفته ی عجیبی بود. سرشار از اتفاقات خیلی بد و خیلی خوب. بلاخره نتیجه تلاش هامون در یک مسابقه دیدیم و از گروهمون تقدیر و در عین حال روابطم با بچه های مدرسه دچار مشکلات زیادی شد!
اما دیدن یک دوست عزیز آن هم بعد از مدت ها باعث شد نسبت به اون هفته حس خوبی داشته باشم. زیبا بود.

هشت: کارهایی که تا الان یادگرفته‌ای و از بابت یادگیری‌شان حسابی خوشحالی؟
-یادگرفتن سنتور (وقتی شروع کردم از این ساز به شدت تنفر داشتم..)
-مهربونی(نمی دونم واقعا این کار رو بلدم یا نه اما همین مقدار کم هم باعث خوشحالیم میشه)
-یاد گرفتن هنر های مختلف
-یادگیری زبان انگلیسی (هنوز هم در حال آموختنش هستم اما تا همین جا هم بسیار کمک کننده و مفید واقع شده!)
-یادگرفتن نه گفتن=)


نه: آخرین چیزی که بدجور روی اعصابت بود؟
روابطی که با بچه های کلاس مون داشتم دچار مشکل شده
و استرس دیدن نمره های نیم سال اول

ده: چیزهایی که فکر می‌کنی باید بی‌خیالشان شوی؟
-فکر کردن به اینکه دیگران در مورد من چه فکری می کنند و سعی در تغییر طرز تفکرشان در این زمینه!
-آدم هایی که برای من سمی اند

یازده: چه چیزهایی تو را هنوز هم می‌خندانند؟
خواندن کتاب های آقای صدقی (مجموعه آبنبات هایشان هنوز هم مرا می خنداند)


تجربه قشنگی بود، اولین بار هست که توی این چالش شرکت می کنم و سوالات خوبی داشت. موجب شد در مورد خودم بیشتر فکر کنم. گمان می کنم نتونستم خوب بیانشون کنم. اما باعث شد چیز های جدیدی رو متوجه بشم.

جالب بود. ممنون جناب دست انداز 🌱