پرسشنامه11-1.یونو؟

میدونم دارم هرکاری میکنم حواس خودمو پرت کنم.از عصرتاحالا هزاران نفر(دستکم برای من اینجوری بود)بهم پیام دادن و واقعا حوصله هیشکیو ندارم.میشه به روم نیارین لطفا؟ممنون

یک: یک تا سه اتّفاق خوبی که انتظار دارید تا آخر امسال برای شما رقم بخورد؟

1-تیزهوشان قبول بشم.عامم یونو؟

2-دیگه افسرده نباشم

3-قلمم روون بشه

دو:نام کتابی که که به دلیل تبلیغات زیاد، خواندید ولی از خواندن آن بسیار پشیمان شدید؟

مغازه خودکشی.شاید یه مطلب درموردش نوشتم

سه: آخرین نصیحت و یا عبارات زیبا و دلنشینی که از یکی از نزدیکان و یا وابستگانتان شنیدید؟

امروزم فقط درد بوده.توقع ندارم عبارت قشنگی که اول صبح شنیدمو یادم باشه

چهار: نام یک تا سه کتابی که از مدت‎‌ها قبل، اشتیاق خریدشان از نمایشگاه کتاب امسال را داشتید؟

نکته های داغ برای بچه های خسته.دوساله دنبالشم

پنج: نام یک تا سه برنامه‌‎ی تلویزیونی در حال پخش که با اشتیاق زیاد و با کامل میل، تماشا می‎‌کنید؟

تو خونه فقط صدا و سیما داریم که از صبح اینجوریه که تلق و تلوق تلق و تولوق داریم میریم زیارت امام رضا یا صدای اکو شده ای داد میزنه اسلام اسلام دینداری(رادیو معارف صدای فضیلت و فطرط اینو پخش میکنه)(شما جای من بودید از اسلام هرچی امام رضاس متنفر نمیشدین؟)به هر حال از تلویزیون بدم میاد و اصلا نمیبینم

شش: دوست دارید چه کتاب یا کتاب‌‎هایی و با صدای چه کسی یا کسانی، به کتاب صوتی تبدیل شوند؟

کتاب هری پاتر با صدای سروش(فابم)

هفت: اگر بتوانید جلوی پیر شدن هفت نفر، به جز خودتان، را بگیرید. جلوی پیر شدن چه کسانی را می‌‎گیرید؟

اینکه پیر نمیشن به این معنی نیست که نمیمیرن درسته؟

1-الهه(دوستم)

2-سروش

3-لینا(بست فرندم)

4-مسیح(فرندم)

5-ویرگولیا

6-نمد

7-نمد

هشت: نام کتابی که وقتی آن‎ را خواندید، از این که پیش از خواندنش، نامش را نشنیدیده بودید، تعجب کردید؟

هشدار برادران گریم

ماهی روی درخت

نه: اگر فردا از خواب برخیزید و به جز آن‎‌هایی که اصلاً دوستشان ندارید، کسی را در جهان نیابید چه می‎‌کنید؟

میرم میشینم یه گوشه ولی پنهانی سعی میکنم اختلافاتمو حل کنم باهاشون

ده: سه نفری که دوست دارید هر وقت با آن‏‎‌ها تماس می‌‎گیرید، زنگ اول نخورده، به گوشی‎‌شان جواب بدهند؟

صفحه تماسام فقط تماسای بابامه.همین .که اونم دوساعت طول میکشه

یازده:یک تا سه کلمه‌‎ای که در یکسال اخیر، این‌‎قدر وقت و بی‎‌وقت تکرار شدند، حالا حالاها نمی‌‎خواهید بشنوید؟

کی میخوای درس بخونی؟

بعضی از ادماباید بمیرن خک بریزن رو سرشون مار و عقربا بیفتن به جونشون تا سرشون به سنگ بخوره(من.یونو؟؟مامانم همش از این حرفا میزنه)