یازده_یک

یک تا سه اتّفاق خوبی که انتظار دارید تا آخر امسال برای شما رقم بخورد؟
  • بیست شدن معدل
  • برگشتن یه آدمایی به زندگیم

دو:

نام کتابی که که به دلیل تبلیغات زیاد، خواندید ولی از خواندن آن بسیار پشیمان شدید؟
  • هر دو در نهایت می میرند آدام سیلورا با اینکه ایده ی قشنگی داشت خوب از آب درنیومده بود.

سه:

آخرین نصیحت و یا عبارات زیبا و دلنشینی که از یکی از نزدیکان و یا وابستگانتان شنیدید؟
  • آخرین بار یه دوستی بهم گفت : برای درد کشیدن وقت زیادی داری یلدا پس بجنگ برای شادی در خط مقدم جنگ با سرنوشت.

چهار:

نام یک تا سه کتابی که از مدت‎‌ها قبل، اشتیاق خریدشان از نمایشگاه کتاب امسال را داشتید؟
  • نمیتونم برم طبیعتا چیزی هم نمیتونم بخرم.

پنج:

نام یک تا سه برنامه‌‎ی تلویزیونی در حال پخش که با اشتیاق زیاد و با کامل میل، تماشا می‎‌کنید؟
  • سریال رهایم کن، پدر خوانده و مسابقه ی آوای جادویی=)

شش:

دوست دارید چه کتاب یا کتاب‌‎هایی و با صدای چه کسی یا کسانی، به کتاب صوتی تبدیل شوند؟

کتاب سایه ی باد با صدای خودم!

هفت:

اگر بتوانید جلوی پیر شدن هفت نفر، به جز خودتان، را بگیرید. جلوی پیر شدن چه کسانی را می‌‎گیرید؟
  • _مدیر مدرسه امون
  • _مریم دبیر جامعه شناسی پارسالمون و شوهرش
  • _پ.ا
  • _ف،ر
  • _دایی کوچیکه
  • شهاب حسینی

نه:

اگر فردا از خواب برخیزید و به جز آن‎‌هایی که اصلاً دوستشان ندارید، کسی را در جهان نیابید چه می‎‌کنید؟
  • اصلا؟ اونایی که حس میکنم دوسشون ندارم ولی دارم چی؟ هعی‌ خودکشی، نه سعی میکنم دوسشون داشته باشم.

ده:

سه نفری که دوست دارید هر وقت با آن‏‎‌ها تماس می‌‎گیرید، زنگ اول نخورده، به گوشی‎‌شان جواب بدهند؟

خودم اینجوریم ولی دلیلش اینه که همیشه گوشی دستمه...خیلی برام مهم نیست خیلی هر وقت جواب میدن بدن،فقط اگه یه چیز هیجان انگیز بخوام تعریف کنم زود جواب بدن خوشحالم میکنه.