یازده دو مدرسه?

یک:

کدام‌یک از دروس مدرسه را از سایر درس‌‎ها بیشتر دوست دارید؟

جامعه شناسی، فلسفه، ادبیات نمیتونم بینشون انتخاب کنم البته جامعه سخته ولی دوست داشتنی...

دو:

آیا تا الان به مستخدم مدرسه‌تان، در انجام کارهایش، کمک کرده‌اید؟

بله چند بار اما اگه بخوام صادقانه بگم اولین بارش بخاطر ریختن اشغال بود و بعد عذاب وجدان درحالی که بلند بلند به کسی که این آشغالا رو ریخته بود بد و بیراه میگفتم(خودم و دوستم)و میگفتم واقعا که خیلی بی ملاحظه هستن کمک کردم و دفعات بعدی همینجوری از روی انسانیت و آخرین بار بخاطر خودشیرینی جلوی مدیر???‍♀️

سه:

کدام‎یک از لوازمی که با خود به مدرسه می‎‌برید را نسبت به بقیه، بیشتر دوست دارید؟

کوله ام رو خیلی دوست دارم.

چهار

آیا شما جزو دانش‌‎آموزانی هستید که احساس می‌‎کنند معلّم‎‌ها، بین دانش‌‎آموزان خود فرق می‎‌گذارند؟

نه هیچوقت متوجه نشدم واقعاً من کلا اینجور چیزا رو نمیدونم چرا متوجه نمیشم مثلا اینکه یکی مغروره یا خودش رو دست بالا گرفته یا بین بقیه فرق میزاره و و...

پنج:

اگر می‌توانستید یک کتاب درسی را از برنامه‌ی درسی مدارس حذف کنید، حذف می‌‎کردید؟ کدام کتاب را؟

بلی زبان را صدرصد آخ کاش میتونستم.

شش:

کدام‌یک از معلّم مدرسه‌تان را به دلیل داشتن چه ویژگی خاصی، از سایر معلّم‌هایتان، بیشتر دوست دارید؟

سخت شد من مدیرمون رو خیلی دوست دارم اینو تو مدرسه همه میدونن برام مظهر انسانیتِ. خوب نمیتونم واقعا انتخاب سخته اگه پارسال اینو جواب میدادم قطع به یقین بدون اتلاف وقت میگفتم جامعه شناسی اون باعث شد من دیدم به دنیا عوض بشه یکی از اوناست که گفتم دوست ندارم پیر بشه ولی الان دبیرمون نیست متاسفانه پس بین دبیر روانشناسی و دبیر جغرافیا موندم ولی هوووف روان شناسی بخاطر اینکه راجب چیزای مختلف باهم حرف میزنیم از خاطراتمون تا وجود خدا تا تاریخ فلسفه و...و... و...خیلی خوب تدریس میکنه تو کلاس سخت ارزش یابی میکنه و امتحان رو آسون میاره اگه بدونه کسی واقعا خونده بهش نمره میده تلاش براش مهمه نه اون عدد روی برگه.

هفت:

آیا بعد از اتمام هر درس، از معلّم آن درس تشکر می‌کنید؟ از برخی آری و نسبت به برخی بی‌تفاوت هستید؟

دقیقا از بعضی آری و نسبت به بعضی بی تفاوت هستم،دلیلش اینه که اون برخی میاد درسشو میده و میره واقعا توجه کردم حتی یک نفر هم بهش گوش نمیده منم با اینکه چیزی متوجه نمیشم گوش میدم نه برای دلایل دیگه صرفا جهت اینکه دلم براش میسوزه نمیخوام حس کنه بی ارزشِ...

هشت:

گر می‌توانستید برای زیبایی مدرسه‌تان، تغییر یا تغییراتی ایجاد کنید، چه تغییر یا تغییراتی ایجاد می‌کردید؟

خیلی تغییرات ایجاد میکردم اول نصف دبیرا رو اخراج میکردم قطعا اونا برن مدرسه خود به خود زیبا میشه.

نه:

اگر می‌توانستید یک کتاب را به برنامه‌ی درسی مدارس اضافه کنید، اضافه می‌‎کردید؟ کتابی با چه نام و چه موضوعی؟

یه کتاب در باب اعتماد به نفس و مهارت های اجتماعی و بلوغ فکری

ده:

اگر می‌توانستید با یکی از معلّم‌هایتان، ورزشی جمعی انجام دهید، کدام معلّم و چه ورزشی را انتخاب می‌‎کردید؟!

با جغرافیا والیبال(خنده ی شیطانی)

یازده:

یکی از همکلاسی‌هایتان را خیلی دوست دارید. این همکلاسی شما چه ویژگی یا ویژگی‌های خاصی دارد که این‌قدر مهرش به دلتان نشسته است؟

والا همشون در عین خوبی بدی‌هایی هم دارن حتی خودم پس نمیشه گفت مهرش به دلم نشسته ولی الینا بخاطر اینکه به همه کمک میکنه خیلی دلسوزه مهربونه، درس خونه، تقلب میرسونه?از این لحاظ بده که یهو به همه میگه بیاین فردا نیایم منم دوستشم حرفش رو تایید میکنم بعد فرداش همه نمیرن اون میره همیشه هم دلایل قانع کننده داره و خوب چون من دوستشم من و اون رو یه طرف قرار میدن از چشم منم میبینن غیبتشون رو...

https://vrgl.ir/4d232