یازده _دو

یک:
  • کدام‌یک از دروس مدرسه را از سایر درس‌‎ها بیشتر دوست دارید؟ منطق، اقتصاد،ریاضی
دو:
  • آیا تا الان به مستخدم مدرسه‌تان، در انجام کارهایش، کمک کرده‌اید؟ زیاااد. از اونجایی که به تمیزی خیلی اهمیت میدم هر وقت مایع سرویس بهداشتی تموم میشد من پرش می کردم. یعنی فک کنم از اول سال فقط 2 بار خودش اونا رو پر کرده باشه بقیش رو من کردم?
  • یه بار هم به طور خودجوش آینه توی راهرو را تمیز کردم واقعا انقدر کثیف بود ک زشت نشون میداد??
سه:
  • کدام‎یک از لوازمی که با خود به مدرسه می‎‌برید را نسبت به بقیه، بیشتر دوست دارید؟ جامدادی
چهار
  • آیا شما جزو دانش‌‎آموزانی هستید که احساس می‌‎کنند معلّم‎‌ها، بین دانش‌‎آموزان خود فرق می‎‌گذارند؟
  • بله فقط بعضی معلمان این کارو می کنن.
پنج:
  • اگر می‌توانستید یک کتاب درسی را از برنامه‌ی درسی مدارس حذف کنید، حذف می‌‎کردید؟ کدام کتاب را؟
  • آمادگی دفاعی. مزخرف ترین کتابی که آموزش و پرورش تونسته چاپ کنه و حیف کاغذایی که برای این کتاب هدر رفته!
شش:
  • کدام‌یک از معلّم مدرسه‌تان را به دلیل داشتن چه ویژگی خاصی، از سایر معلّم‌هایتان، بیشتر دوست دارید؟
  • دبیر جامعه و اقتصاد. هر دو درس رو با یک دبیر داریم. به این دلیل دوسش دارم چون خیلی آدم صبوری هست و در برابر بی احترامی هایی ک بچه ها بهش می کنن میدونه که چطور باهاشون رفتار کنه. جوری که بقیه دبیرا نمیتونن.
هفت:
  • آیا بعد از اتمام هر درس، از معلّم آن درس تشکر می‌کنید؟ از برخی آری و نسبت به برخی بی‌تفاوت هستید؟
  • خیر. ولی با نمرات خوبم یه تشکر میکنم ازشون.
هشت:
  • اگر می‌توانستید برای زیبایی مدرسه‌تان، تغییر یا تغییراتی ایجاد کنید، چه تغییر یا تغییراتی ایجاد می‌کردید؟
  • گل های خوشگل داخل باغچه حیاط می کاشتم. داخل کلاس ها رو هم یه تغییری ایجاد میکردم که کسل کننده نباشه.
نه:
  • اگر می‌توانستید یک کتاب را به برنامه‌ی درسی مدارس اضافه کنید، اضافه می‌‎کردید؟ کتابی با چه نام و چه موضوعی؟ کتاب موسیقی.
ده:
  • اگر می‌توانستید با یکی از معلّم‌هایتان، ورزشی جمعی انجام دهید، کدام معلّم و چه ورزشی را انتخاب می‌‎کردید؟!
  • دبیر فنون. بسکتبال
یازده:
  • یکی از همکلاسی‌هایتان را خیلی دوست دارید. این همکلاسی شما چه ویژگی یا ویژگی‌های خاصی دارد که این‌قدر مهرش به دلتان نشسته است؟
  • زهره دوست عزیزم:)
  • یه ویژگی که داره و خیلی دوسش دارم اینه که سر کلاس جامعه درس به اون سختی می خوابه هفته بعد که قراره پرسش بشه نیم ساعت از روی درس میخونه و می فهمه.
  • و منی که هفته قبل درس رو هم گوش کردم بازم نمی فهمم? نه اینکه خنگ باشم هااا جامعه واقعا سخته