جملات شفابخش برای افزایش تاب آوری کودکان و نوجوانان را با آنان تمرین کنید.

یک مددکار : جملات و کلماتی هستند که می توانند همچون یک سپر به ما کمک کنند تا با افکار منفی مبارزه کنیم. این جملات ، چه در زمانی که افکار منفی ما را احاطه کرده اند و یا حتی در دیگر شرایط ، به ما کمک می کنند تا خود را توانمند کرده و از خود مراقبت کنیم.

شما می توانید این جملات و کلمات را در طول روز مرور کنید و یا خود جملات و کلماتی مشابه و دلخواه برای خود تنظیم کنید و آن ها را برای خود ، در طول روز مرور و بازخوانی کنید.

- من مسئول و کنترل زندگی ام هستم.

- شرایط همان چیزی است که هستند ، اما من می توانم نگرش خود را نسبت به آنها انتخاب کنم.

- من در حال پیشرفت هستم.

- من منابع مالی مورد نیاز خود را ایجاد می کنم.

- من اولویت ها را تعیین می کنم و برای آنچه مهم است وقت می گذارم.

- زندگی چالش ها و رضایتهای خود را دارد. من از ماجراجویی زندگی لذت می برم.

- هر چالشی که پیش می آید فرصتی برای یادگیری و رشد من است.

- فراز و نشیب طبیعی زندگی را می پذیرم.

- من خودم را آنگونه که هستم دوست دارم و می پذیرم.

- من به اندازه هر کس دیگری سزاوار اتفاقات خوب زندگی ام هستم.

- من در کشف معنای جدیدی در زندگی خود باز هستم.

- برای تغییر هرگز دیر نیست.

- من یک بار در یک مرحله پیشرفت می کنم.

- من ذاتاً سالم ، قوی و قادر به بهبودی هستم.

- هر روز حالم بهتر می شود.

- من متعهد هستم که بر شرایط خود غلبه کنم.

- من در حال بهبودی از شرایطم هستم.

- می توانم با ریسک های کوچک با سرعت خودم بهبود یابم.

- دارم یاد می گیرم خودم را دوست داشته باشم.

- خودم یاد می گیرم که راحت باشم.

- من یاد می گیرم وقتی تنها هستم با خودم در آرامش باشم.

- من می آموزم که چگونه از تنهایی لذت ببرم.

- من جدا از نظر دیگران به خودم احترام می گذارم و به آنها اعتقاد دارم.

- من می توانم انتقاد سازنده را بپذیرم و از آن درس بگیرم.

- من یاد می گیرم که در کنار دیگران خودم باشم.

- مراقبت از نیازهای خودم مهم است

- اشکالی ندارد که خودم در کنار دیگران باشم

- من از دستاوردهایم قدردانی می کنم.

- من یاد می گیرم که چگونه در زندگی خودم کار و بازی را متعادل کنم.

- من یاد می گیرم که زندگی بیشتر از موفقیت است. بزرگترین موفقیت ، زندگی خوب است.

- من همانطور که هستم فردی بی نظیر و توانا هستم.

- من افتخار می کنم که بهترین کاری را که می توانم انجام دادم.

- من هم ممکن است اشتباه کنم.