ویرگول
ورودثبت نام
باشگاه ۴.۲ درصدیون | 4.2ion
باشگاه ۴.۲ درصدیون | 4.2ion
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

روایت زندگی من (2) | عرفان

این بلاگ از عرفان هزار پیشه یکی از اعضای باشگاه

توی بلاگ قبل گفتم که من ادم درون گرایی هستم و دارم برون گرا میشم
اگه اونو نخوندی اینجا کلیک کن :)

ببینید هیچ کس درون گرا یا برون گرا متولد نشده. همه هر دوتاشو دارن! ، اما یکیش ممکنه غالب تر باشه. کسایی که بخش درون گرایی شون غالب تره، بیشتر تمرکزشون روی فعالیت های درونیه مثل:
خواندن
فکر کردن
در حالی که افراد برونگرا ، توی محیط و فعالیت های اجتماعی فعالن

حالا من نمیخوام که از درون گرایی فاصله بگیرم، چون واقعا تو تنهایی خیلی راحت ترم و تصمیمات بهتری میتونم بگیرم. ولی میخوام خودمو بیشتر قاطی جامعه کنم و سعی کنم بیشتر با مردم ارتباط برقرار بکنم. چون به نظرم هیچ کدوم به تنهایی خوب نیست و باید تعادل ایجاد کرد که هم بشه با جامعه درون گرا ها همراه باشم هم بتونم به جامعه برون گرا ها ورود کنم

هرچند این خود واقعی من نیست، ولی سعی میکنم مثل یه برون گرا رفتار کنم. با دقت به رفتار ادمای برونگرا نگاه میکنم و سعی میکنم مثل اونا رفتار کنم، تغییر دادن ویژگی های شخصیتی واقعا کار سختیه ولی من میخوام انجامش بدم.....

منتظر پارت بعدی بلاگ عرفان باشید

(توی باشگاه ۴.۲ درصدیون، هدف اشتراک افکاره، قرار نیست موافق باشی با مطالب، قراره نظرتو بدی و رشد صورت بگیره)

اینستاگرام باشگاه

توییتر باشگاه

درون گرابرون گراتنهاییجامعه
✌از ۱ ساعت روز استفاده میکنیم ? تا درکمون بره بالا ⭕و ارتباطمون بهتر شه ?برای رشد خودمون? و رشد جمع دورمون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید