ویرگول
ورودثبت نام
A007Biologist_JOKER
A007Biologist_JOKER
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه من در یادگیری بلوری یا همان کریستالی

ممنونم بابت این فایل عالی و تاثیر گذار و الهام بخش

من یک تجربه جالبی از یادگیری کرستالی دارم در مورد دورانی که در دبیرستان المپیاد زیست شناسی رو به صورت کاملا متمرکز میخوندم

کتاب کمپبل یک منبع اصلی المپیاد بود و من هر چی جلد سوم این کتاب رو میخوندم و میرفتم جلو کمتر میفهمیدم و شروع کردم به یکسری علامت گذاری توی ذهن خودم که بجای تکرار مطالبی که نمیفهمم برم سراغ اینکه هر جای دیگه از دنیای بزرگ زیست شناسی من علامت های جلد 3 رو دیدم برم و دوباره مطالعه کنم مطالبی که در فهم اون ها مشکل داشتم و چقدر متوجه شدم با گوش کردن این فایل صوتی که یادگیری شبکه ای مطالب و مرور و تکنیک بازگشت به مطالب قبلی میتونه کمک کنه به بزرگ شدن و حجیم تر شدن بلور یادگیری ما

امیدوارم این دیدگاه براتون مفید بوده باشه


لینک فایلی که گوش کردم در سایت متمم که میتونید با خرید اشتراک فایل ها رو دانلود کنید

https://motamem.org/%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%ac/

یادگیرییادگیری کریستالیآموزشتکنیکیادگیری عمیق
علیرضا شعرباف مشهد هستم / دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد / دارنده مدال نقره سومین دوره المپیاد سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی /باور به زندگی در سایه ها دارم و انسانی معمولی ام(:
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید